اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثار‌الله کرمان:

ملت ایران پرچم‌دار ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ملت بزرگ ایران پرچم‌دار ولایت‌مداری و پیرو مکتب حضرت امام خمینی (ره) است.

ملت ایران پرچم‌دار ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، سردار روح‌الله نوری صبح امروز در مراسم یادواره 18 شهید و پنج شهید گمنام روستای داهوئیه شهرستان زرند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های آنان دانست و اظهار داشت: امروز ملت ایران با افتخار زیاد راه شهدا را ادامه و آنها را در همه زمینه‌ها الگو قرار می‌دهند، زیرا آنان با اخلاص و عشق به ولایت به فیض شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌ زمان به درجات عالی رسیدند، نشان دادن عزت حسینی و اطاعت از ولایت را مهم‌ترین درس شهدا دانست و افزود: شهدا با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشتند و اجازه ندادند، چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی خاموش شود.

نوری تصریح کرد: امروز رسالت ما ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید این روحیه را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترش دهیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی عزت امروز کشور را مرهون فداکاری‌های شهدا دانست و گفت: ملت بزرگ ایران پرچمدار ولایت‌مداری و پیرو مکتب حضرت امام خمینی (ره) است و راه امام (ره) و ولایت، راه دین و قرآن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی بیان داشت: با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور جهان است.

نوری عنوان کرد: با گذشت بیش از 30 سال از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها کشور مستقل در دنیا است که به هیچ قدرتی وابسته نیست و ما هر روز شاهد پیشرفت‌های کشور در تمام عرصه‌های مختلف هستیم و مخالفان نظام بدانند که این پیشرفت‌ها هر روز با سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول