اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ساختمان اداره امور مالیاتی قیروکارزین

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان محلی ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان قیروکارزین به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ساختمان اداره امور مالیاتی قیروکارزین
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، رئیس اداره امور مالیاتی قیروکارزین بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ساختمان اداره امور مالیاتی قیروکارزین که با حضور مسئولان محلی صورت گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اداره امور مالیاتی قیروکارزین سال 82 تأسیس و کار خود را آغاز کرده که از آن زمان تا امروز در ساختمان اجاره‌ای مستقر بوده است.
عیسی عباسی با اشاره به تأمین اعتبار خرید ساختمان اداره امور مالیاتی قیروکارزین از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بیان داشت: این ساختمان سه طبقه دارای 506 متر مربع زیربنا است که نخستین طبقه آن مرکز اداره و طبقه دوم و سوم به ترتیب اقامتگاه رئیس اداره و مهمان‌سرای آن قرار دارد.
وی اضافه کرد: اعتبار صرف شده برای خرید این ساختمان یک میلیارد و 950 میلیون ریال است و در بحث تجهیز کامل آن فرمانداری قیروکارزین همکاری می‌کند.
رئیس اداره امور مالیاتی قیروکارزین در ادامه همکاری مردم را با این اداره مطلوب دانست و ابراز داشت: سالانه حدود 20 درصد به پرونده‌های این اداره افزوده می‌شود که با وجود تعداد کم پرسنل نیاز به نیرو داریم که نیازمند توجه مسئولان برای انجام بهتر امور است.
این مقام مسئول با اشاره به برخی از معافیت‌های مالیاتی تصریح کرد: واحدهای تولیدی که در قالب شرکت ثبت شده باشند در 10 سال نخست فعالیت خود در صورت انجام مراحل قانونی در آغاز فعالیت از پرداخت مالیات معاف هستند و همچنین کشاورزان تولید کننده محصولات کشاورزی نیز شامل معافیت مالیاتی هستند.
عباسی در پایان افزود: سبد خوراکی، بعضی کالاهای کشاورزی و برخی از کالاهای دارو و درمان از پرداخت 1،5 درصد عوارض ارزش افزوده‌ای که شامل مصرف کننده نهایی کالاهای لوکس است معاف هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول