اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال آینده

انجام امور مالیاتی بدون کد اقتصادی جدید میسر نخواهد بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مهلت دریافت کد اقتصادی جدید پایان اسفند است، گفت: از ابتدای سال آینده انجام امور مالیاتی برای اشخاص حقوقی و شرکت‌ها بدون کد اقتصادی جدید میسر نخواهد بود.

انجام امور مالیاتی بدون کد اقتصادی جدید میسر نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، رسول رسولی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مالیاتی اصناف مراغه از تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی استان خبر داد.

وی اظهار کرد: درآمدهای مالیاتی استان برای 11 ماه گذشته 329 میلیارد و 500 میلیون تومان پیش‌بینی شده بود که همه آن محقق شده است.

شرکت‌ها برای دریافت کد اقتصادی جدید به ادارات امور مالیاتی مراجعه کنند

وی از اجرای طرح صدور کد اقتصادی جدید برای اشخاص حقوقی و شرکت‌ها در استان خبر داد و از اشخاص حقوقی و شرکت‌ها خواست برای دریافت کد اقتصادی جدید به ادارات امور مالیاتی استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مهلت دریافت کد اقتصادی جدید پایان اسفند است، افزود: از ابتدای سال آینده انجام امور مالیاتی برای اشخاص حقوقی و شرکت‌ها بدون کد اقتصادی جدید میسر نخواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه از بخشودگی جرائم مالیاتی اصناف مراغه خبر داد و افزود: با توافق صورت گرفته با اداره‌کل امور مالیاتی استان، اصناف مراغه اگر بدهی‌های مالیاتی خود را به موقع پرداخت کنند مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی می‌شوند.

منصور صادقی‌اصل با بیان اینکه در مراغه 15 هزار واحد صنفی فعالیت می‌کنند، افزود: 1.7 درصد درآمدهای مالیاتی استان از مراغه وصول شده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول