اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر

ساختمان امور مالیاتی نمین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل و فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان نمین ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان نمین افتتاح و بهره‌برداری شد.

ساختمان امور مالیاتی نمین به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که یکشنبه شب در نمین برگزار شد، مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: مالیات امروز به یک منبع ارزشمند درآمد و تامین نیازمندی‌های کشور در بخش‌های زیرساختی و عمرانی تبدیل شده و روز به روز نیز بر اهمیت و جایگاه آن افزوده می‌شود.

رسول نوع‌پرور با اشاره به تفاوت نگرش انقلاب اسلامی با رژیم سابق در مورد مالیات و هزینه‌کرد آن اضافه کرد: برخلاف دیدگاه رژیم سابق که از مالیات به عنوان منبع درآمدی دربار استفاده می‌شد با استقرار انقلاب اسلامی عدالت مالیاتی و همچنین منابع هزینه‌کرد آن شکل واقعی به خود گرفته و با قطع وابستگی صادرات نفت نظام اسلامی ما امروز بخش عمده‌ای از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری را از طریق این حوزه انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعتبار هزینه شده برای ساختمان امور مالیاتی شهرستان نمین را 630 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برای هوشمندسازی و محوطه‌سازی این ساختمان هم به 150 میلیون ریال اعتبار دیگر نیاز داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: این ساختمان در 150 مترمربع و با رعایت تمامی اصول مربوط به ساختمان سازی احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین به میمنت ایام دهه فجر مهدکودک و پیش‌دبستانی آفتاب زیر نظر اداره بهزیستی در شهر نمین افتتاح و راه‌اندازی شد.

در مراسم افتتاحیه این مهدکودک رئیس اداره بهزیستی نمین اعتبار هزینه شده برای راه‌اندازی این مهد را 200 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با راه‌اندازی این مهد برای تعداد چهار نفر اشتغال ایجاد شده است.

سیدجلال جامبر همچنین از افتتاح دو مهدکودک دیگر در روستای یزن‌آباد شهرستان نمین همزمان با این مهد خبر داد و افزود: برای راه‌اندازی این دو روستامهد هم 10 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس بهزیستی نمین اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 14 مورد مهدکودک شهری و روستایی زیر نظر و با مجوز بهزیستی در سطح شهرستان نمین مشغول به فعالیت بوده و در مجموع تعداد 350 کودک را تحت پوشش دارند.

علاوه بر این پروژه‌ها در شهرستان نمین و همزمان با پنجمین روز از دهه فجر در مراسمی با حضور فرماندار نمین و مسئولان محلی بخش ویلکیج ساختمان بانک کشاورزی شهر آبی ‌بیگلو افتتاح و بهره‌برداری شد.

علی وکیلی مدیرعامل بانک کشاورزی استان اردبیل در این مراسم اعتبار هزینه شده برای احداث و راه‌اندازی ساختمان بانک کشاورزی شهر آبی بیگلو را یک‌میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این ساختمان در زیربنای 210 مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول