اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت برق منطقه‏ای سمنان انجام شد

آموزش تجهیزات پست‏های انتقال و فوق توزیع برق در دامغان

خبرگزاری فارس: دوره آموزشی تجهیزات پست‏های انتقال و فوق توزیع برق در دامغان به همت شرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد.

آموزش تجهیزات پست‏های انتقال و فوق توزیع برق در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان، با حضور کارشناسان و اپراتورهای معاونت بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان، دوره آموزشی تجهیزات پست‏های انتقال و فوق توزیع در شهرستان دامغان برگزار شد.

در این دوره آموزشی چهار روزه که در پست 230 کیلوولت دامغان برگزار شد، علی اصغری از اساتید مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق واحد مازندران، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در افزایش عمر تجهیزات پست‏ها را شرح به‏ موقع و کامل حوادث و اعلام دقیق گزارش نقص توسط اپراتور دانست.

وی با تأکید بر نقش اپراتورها در کنترل حوادث و کاهش زمان خاموشی‏ها افزود: نبود هماهنگی بین گروه‏های اجرایی که در ایستگاه‏های فشار قوی مشغول به کار هستند، امکان بروز مشکلات را افزایش خواهد داد و شاید تأثیر این نبود هماهنگی، در یک نیروگاه نیز به صورت هم‌زمان قابل مشاهده باشد.

اصغری توضیحاتی در خصوص آشنایی با تمامی تجهیزات پست‏های فشار قوی و نحوه عملکرد آنها و هم‌چنین چگونگی رعایت نکات ایمنی در زمان انجام سرویس باطری‏خانه‏های پست‏های انتقال و فوق توزیع به ویژه در هنگام کار با مواد شیمیایی ارائه کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول