اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی‌ـ انتظامی استاندار تهران:

پاکدشت سهم مهمی از تولید ملی را به خود اختصاص می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ـ انتظامی استاندار تهران با اشاره به نقش پاکدشت در تولیدات ملی گفت: پاکدشت سهم مهمی از تولیدات ملی را به خود اختصاص می‌دهد.

پاکدشت سهم مهمی از تولید ملی را به خود اختصاص می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، صفرعلی براتلو در بازدید از مراکز گلخانه‌ای و شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت اظهار داشت: پاکدشت یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی و صنعتی استان تهران است که دارای بیش از 800 هکتار گلخانه و 9 هزار واحد صنعتی است و قادر است سهم عمده‌ای از تولید ملی را به خود اختصاص دهد.

معاون سیاسی‌ـ انتظامی استاندار تهران در سخنانی ضمن گرامیداشت سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: سال 91 که به‌ حق از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، می‌تواند توطئه دشمنان در تحریم علیه ایران اسلامی را خنثی کند.

وی در ادمه خاطرنشان کرد: اگر امروز چین توانسته به عنوان یکی از موفق‌ترین کشورها در عرصه صنعتی خود را نشان دهد، به این علت است که تمام مردم و دستگاه‌های این کشور وارد مسایل صنعتی شده‌اند.

براتلو تاکید کرد: امروز آمریکا سعی می‌کند تولید را در ایران نابود کند، از این رو خنثی کردن این توطئه دشمن، نیاز به توجه و عزم تمام مردم و مسئولان کشور در محقق کردن فرامین مقام معظم رهبری دارد.

معاون سیاسی‌ـ انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به نامگذاری امسال استاندار تهران دستور دادند هر معاون به شهرستان‌های استان در مراکز صنعتی و تولیدی مراجعه کنند و از نزدیک به موانع و مشکلات صاحبان صنعتی در این شهرستان رسیدگی شود.

وی در ارتباط با بکارگیری برخی از کارگران اتباع بیگانه در واحدهای صنعتی گفت: ما از صاحبان واحدهای صنعتی می‌خواهیم که اتباع بیگانه‌ای را که مجوز ندارند، به کار نگیرند.

این گزارش حاکی است، ایجاد پست برق 63 کیلو واتی برای تقویت برق شهرک صنعتی عباس آباد و دستور مجوز جابجایی آب دو حلقه چاه از طریق آب منطقه‌ای استان تهران برای تامین آب این شهرک، ایجاد گمرک و ثبت سفارش در پاکدشت از جمله درخواست‌هایی بود که هیئت امنا شهرک صنعتی عباس آباد مطرح کردند.

گفتنی است، صفرعلی براتلو، معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران در سفر یک‌روزه خود به شهرستان پاکدشت که قربانعلی مقبلی فرماندار پاکدشت، بخشداران و معاونان فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت پاکدشت او را همراهی می‌کردند از مراکز گلخانه‌ای و صنتعتی در شهرک عباس آباد بازدید و از نزدیک با صنعت‌گران و کشاورزان دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول