اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان اردیبهشت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از پروژه توسعه پست نیروگاه سهند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی گفت: بهره‌برداری از پروژه توسعه پست نیروگاه سهند از سوی این شهر تا پایان اردیبهشت‌ماه‌جاری انجام می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه توسعه پست نیروگاه سهند

علی بهاری‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: پروژه توسعه پست 230.121 کیلوولت نیروگاه سهند با ترانس سوم با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 97 درصد از سوی معاون طرح و توسعه این شرکت احداث و به زودی کار بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

وی افزود: پروژه توسعه پست 400 کیلو ولت تبریز دو با 66 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال پایان خردادماه سال ‌جاری برق خواهد شد.

بهاری‌وند  همچنین گفت: پروژه پست 132 کیلو ولت ارومیه که هم اکنون نزدیک به 82درصد پیشرفت فیزیکی دارد با هزینه‌ای بالغ بر 80 میلیارد ریال اعتبار مراحل پایانی خود را طی می‌کند و تا پایان مردادماه کار بهره‌برداری از این پروژه مهم آغاز می‌شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان همچنین اظهار کرد: علاوه بر اجرای پروژه‌های مهم برق منطقه‌ای آذربایجان در سال 91 از جمله تکمیل خط 400 کیلو ولت 155 کیلومتری نیروگاه اردبیل تا پس آیدوغموش میانه، خط 150 کیلومتری 400 کیلو ولت نیروگاه خوی ـ نیروگاه ارومیه که در تامین مطمئن برق در شمال‌غرب کشور بسیار موثر هستند، برای استقرار پروژه مدیریتی برنامه جامع منابع سازمان در برق آذربایجان نیز اقدام می‌شود.

وی توجه به الزامات مسائل ایمنی در اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های سازمانی و نیز تکریم و رسیدگی دقیق و به موقع امور ارباب رجوع را از دیگر برنامه‌های مهم این شرکت در سال‌‌جاری قلمداد کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول