اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شادگان خبر داد

تحویل 436 واحد مسکن مهر در شادگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شادگان از تحویل 436 واحد مسکن مهر تا پایان سال 91 در این منطقه خبر داد.

تحویل 436 واحد مسکن مهر در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، هاشم بالدی صبح امروز در جلسه مسکن مهر این منطقه که با حضور بخشی از مسئولان مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت نهم و دهم در زمینه خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد جامعه اجرای طرح مسکن مهر بوده است.

وی با بیان اینکه این طرح، مشکل مسکن بسیاری از خانواده‌ها و اقشار کم‌درآمد را برطرف خواهد کرد و استقبال مطلوبی نیز از آن صورت گرفته است، افزود: تعاونی مسکن مهر این منطقه با همت مضاغف درصدد اتمام ساخت واحدهای صاحبانشان بوده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیست.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شادگان تصریح کرد: این پروژه حدود دو سال است که در شادگان آغاز شده و مردم نیز در این مدت تعامل خوبی با تعاونی برقرار کرده‌اند.

وی خطاب به اعضای تعاونی گفت: اعضای تعاونی‌ها باید نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام کنند تا این تعاونی بتواند با سرعت بیشتری تکمیل واحدهای مسکن مهر را به اتمام برساند.

بالدی با اشاره به عمده مشکلات این پروژه بیان کرد: تأمین نیروی انسانی ماهر برای پیشرفت هر چه مطلوب‌تر پروژه مسکن مهر منطقه امری مشکل و بسیار دشوار است.

به گفته وی، نیروهایی که هم‌اکنون مشغول کار هستند توان اجرایی بالایی برای انجام کار ندارند لذا کار به کندی پیش می‌رود.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شادگان با بیان اینکه تا پایان سال 436 واحد مسکن مهر تحویل اعضا می‌شود، گفت: در این خصوص دیگر ادارات و نهادهای مرتبط نیز باید این تعاونی را حمایت کرده و با آن تعامل برقرار کنند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول