اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته رخ داد

رشد 277 درصدی تعداد واحدهای تولیدی در نهاوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: در سال گذشته تعداد واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک در نهاوند با رشد 277 درصدی مواجه بود.

رشد 277 درصدی تعداد واحدهای تولیدی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز سه‌‌شنبه در کارگروه اشتغال نهاوند با ارائه راهکارهای یک ساله و برنامه‌های کارگروه اشتغال برای ریشه‌کن کردن مشکل بیکاری در نهاوند برای مدیران و اعضای کارگروه اظهار داشت: از آنجایی که ایجاد اشتغال جز با حمایت از سرمایه و تولیدکنندگان میسر نمی‌شود لذا توجه به حل مشکلات واحدهای تولیدی ضروری است.

وی گفت: حمایت مطلق از بخش خصوصی و ایجاد شرایط مطلوب سرمایه‌گذاری را در سال 90 در نهاوند موجب شد که 147 درصد بیش از تعهد شهرستان شغل ایجاد شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه توجه به مشاغل خانگی به عنوان یکی از مأموریت‌های این کارگروه عنوان کرد و ادامه داد: در بخش مشاغل خانگی تاکنون 418 پرونده با ارزش یک میلیارد و 429 میلیون تومان به بانکها معرفی شده است.

وی افزود: بانک‌ها به عنوان اهرم و بازوی کمکی کارگروه اشتغال باید در پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات مشاغل نهایت همکاری را داشته باشند زیرا روان‌سازی مسیر پرونده‌ها می‌تواند در راستای اشتغالزایی میسر باشد.

زارعی‌کوشا توجه به بخش صنعت را برای ایجاد اشتغال پایدار نیز مهم خواند و گفت: در سال 84 فقط 46 واحد تولیدی و صنعتی فعال در سطح شهرستان وجود داشت که در سال 90 به 97 واحد تولیدی بزرگ و کوچک افزایش یافته و 277 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول