اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

صیانت از واحدهای تولیدی اولویت مسئولان است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: مهم‌ترین اولویت سال جاری استان زنجان صیانت از واحدهای تولیدی موجود است.

صیانت از واحدهای تولیدی اولویت مسئولان است

سعید عباسی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری در استان زنجان نیز در راستای تحقق شعار سال اقدامات مطلوبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با تزریق اعتبارات لازم می‌توان فرصت‌های جدید را در استان ایجاد کرد، افزود: افزایش اعتبارات موجب پیشرفت و توسعه بخش‌های مختلف استان به ویژه سرمایه‌گذاری می‌شود.

 

*ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری از برنامه‌های استان است

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان مهم‌ترین اولویت سال جاری استان را صیانت از واحدهای تولیدی موجود اعلام کرد و گفت: در راستای حفظ واحدهای تولیدی موفق، در استان اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی بر ضرورت حفظ واحدهای تولیدی فعال در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: این واحدهای تولیدی در استان شناسایی و مورد حمایت‌های ویژه قرار می‌گیرند.

عباسی با بیان اینکه زمینه رقابت بین واحدهای تولیدی استان در سال جاری بیش از گذشته فراهم می‌شود، یادآور شد: توجه به واحدهای تولیدی و تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

 

*ظرفیت واحدهای تولیدی  زنجان افزایش می‌یابد

وی با اشاره به فعالیت برخی واحدهای تولیدی با ظرفیت پایین در استان ادامه داد: از سوی استان کمک‌های لازم برای افزایش ظرفیت این واحدهای تولیدی صورت می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه باید برخی از واحدهای تولیدی استان به ظرفیت‌های واقعی خود برسند، یادآور شد: در راستای ایجاد ظرفیت‌های لازم برای این واحدها، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی توجه به واحدهای تولیدی را موجب کاهش هزینه‌های تولید عنوان کرد و گفت: زمینه رقابت بین تولید‌کنندگان با کاهش هزینه‌ها صورت می‌گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه در سال جاری تلاش می‌شود تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری آمار صادراتی استان افزایش یابد، خاطرنشان کرد: میزان صادرات استان در سال گذشته بسیار مطلوب بود.

 

*توجه به شعار سال محوری‌ترین برنامه دولت است

وی توجه به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را یکی از محوری‌ترین برنامه‌های دولت دهم عنوان کرد و گفت: توجه به نهضت کشاورزی نیز مجموعه اقدامات دولت را در سال جاری بیش از گذشته می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر ضرورت توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی کشور تاکید کرد و افزود: باید با شناخت ظرفیت‌ها در راستای بالفعل رساندن این ظرفیت‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول