اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نظارت بر رعایت استاندارد صورت گرفت

بازدید مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به منظور نظارت بر رعایت استاندارد از واحدهای تولیدی این استان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز از تعدادی از واحدهای تولیدی این استان بازدید به عمل آورد و از نزدیک مشکلات واحدهای مذکور را بررسی کرد. محمد محمدی در نشست مشترک با مدیران واحدها بر ارتباط دائم مدیران واحدهای تحت پوشش با اداره کل استاندارد تاکید کرد.

وی گفت: بیش از 350 واحد تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که تاکنون بیش از 150 پروانه کاربرد علامت استاندارد در زمینه‌های مختلف برای آن‌ها صادر شده است.

محمدی تصریح کرد: واحدهای تولیدی باید تولیدات خود را بر اساس یکی از استانداردهای ملی، بین‌المللی و یا کارخانه‌ای ارائه کنند.

این مسئول تصریح کرد: از این رو به این‌گونه واحدهای تولیدی در وهله نخست اخطار داده می‌شود که هرچه سریع‌تر نسبت به اخذ پروانه استاندارد و سایر مجوزهای قانونی اقدام کنند.

وی همچنین ضمن اعلام آمادگی در زمینه هرگونه همکاری با متقاضیان دریافت نشان استاندارد، به تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و کارخانه‌ای غیراستاندارد هشدار داد که در صورت عدم اقدام جدی به منظور دریافت نشان استاندارد با برخورد قانونی از جمله پلمب و حبس و جزای نقدی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول