اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد

پرداخت تسهیلات به نوسازی صنایع و واحدهای تولیدی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای نوسازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات به نوسازی صنایع و واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شهرستان اظهار داشت: این تسهیلات از محل طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال مزین به نام حمایت از تولید داخلی، کار و سرمایه ایرانی یکی از بخش‌های فعال در عملیاتی کردن این آرمان ملی بخش صنعت و معدن است که زیر‌ساخت‌های آن در استان اردبیل و در قالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی مهیا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یادآور شد: در این حوزه زیر‌ساخت‌های مورد نیاز باید به گونه‌ای مهیا شود تا بهره‌برداران بتوانند از فرصت پیش‌ آمده در توسعه زیر‌بنایی و بها دادن به زیر‌ساخت‌ها پیشقدم بوده و فعال شوند.

ملاطفی بیان داشت: امکانات و زیرساخت‌های شهرک صنعتی پارس‌آباد تکمیل شده و در حال حاضر 17واحد صنعتی با افزون بر 120میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی 310 نفر در این شهرک فعال است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام ‌"تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" بر ضرورت حمایت از تولیدات و سرمایه‌گذاران داخلی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد نیز در این جلسه اظهار داشت: 3 میلیارد و 160 میلیون ریال برای تامین آب آشامیدنی ناحیه صنعتی پارس‌آباد تخصیص یافت.

ولی کریمی تصریح کرد: طرح احداث ناحیه صنعتی پارس‌آباد در مساحت 100 هکتار از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان است که با تکمیل زیرساخت‌ها و استقرار و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در این ناحیه علاوه بر رونق اقتصاد و صنعت منطقه برای هزاران نفر از جویندگان کار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه کار واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در این ناحیه شروع شده است، گفت: برای سرمایه‌گذاران در این ناحیه صنعتی برای تهیه زمین موردنیاز تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول