اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم تأکید کرد

ضرورت رفع مشکل مسکن مهر شهروندان بم

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: مسکن و شهرسازی در زمینه رفع مشکل مسکن مهر شهروندان بمی تلاش کند.

ضرورت رفع مشکل مسکن مهر شهروندان بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین شایق بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از عدم واگذاری واحدهای مسکن مهر شهروندان بمی‌ اظهار داشت: با وجود تکمیل شدن این واحدها هنوز به متقاضیا‌ن واگذار نشده و باید مسکن و شهرسازی در این زمینه تلاش کند.

وی با اشاره به برخی زمزمه‌ها در زمینه انتقال و جابه‌جایی دانشگاه علوم پزشکی بین‌الملل ارگ جدید ابراز داشت: این دانشگاه مصوبه هیئت دولت برای بم است و قابل انتقال به جای دیگری هم نیست.

شایق از توقف عملیات ا‌جرای شبکه داخلی گاز بم انتقاد کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر در حال پیگیری موضوع هستند و امیدواریم به زودی عملیات از سر گرفته شود.

وی از راه‌اندازی شهرک خرما و قرار گرفتن خرما در بورس طی آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: با‌ید از ظرفیت‌های موجود برای توسعه هر چه بیشتر استفاده کنیم.

شایق به برخی گرانی‌های موجود در شهرستان اشاره و تصریح کرد: انجمن حمایت از مصرف کنندگان در بم تشکیل شده و فعالیت خود را با جدیت آغاز می‌کند.

فرماندار بم افزود: برخی مصوبات سفرهای ریاست جمهوری اجرا و یا تکمیل نشده است، که لازم است تا ادارات مربوطه در این زمینه تلاش داشته باشند.

وی همچنین از پیگیری ارتقای دهبکری و روداب غربی به بخش خبر داد و گفت: چند روستا با جمعیت بالا از شرایط تبدیل به شهر برخوردار هستند که در صورت ارتقای آنها زمینه پیشرفت روز افزون آنها فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول