اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان:

سیر تخریب منابع طبیعی اصفهان نزولی است

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: برخورد با متخلفان در عرصه‌های طبیعی اصفهان حاکی از این بوده که سیر تخریب منابع طبیعی اصفهان نزولی است.

سیر تخریب منابع طبیعی اصفهان نزولی است

سرهنگ ابراهیم شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی برای جلوگیری از چرای غیرمجاز در مراتع و عرصه‌های طبیعی استان اظهار داشت: 672 فقره پرونده در سال 1385 برای متخلفان چرای غیرمجاز دام در مراتع استان تشکیل شده که این پرونده‌ها به 128 هزار و 29 رأس دام اختصاص داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه در سال 1386 افزایش یافته است، اضافه کرد: پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه کاهش چرای غیرمجاز در مراتع و عرصه‌های طبیعی استان را نشان می‌دهد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان تصریح کرد: در سال 1387 اقدامات صورت گرفته در زمینه جلوگیری از چرای غیرمجاز در مراتع بنا بر صلاحدید مسئولان و مقامات قضایی و سیاسی استان به صورت ارشادی بوده و در این سال تنها 294 پرونده برای متخلفان در این زمینه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 1388 نیز 753 فقره پرونده برای متخلفان به منظور جلوگیری از چرای غیرمجاز دام در عرصه‌های طبیعی استان تشکیل شده است، ادامه داد: در سال 1389 نیز یک هزار فقره پرونده تشکیل شده که چرای غیر مجاز دام در مراتع استان 15 هزار رأس دام بوده است.

شریفی تأکید کرد: برخورد با متخلفان در عرصه‌های طبیعی اصفهان حاکی از این بوده که سیر تخریب منابع طبیعی اصفهان نزولی است.

با اشاره به اینکه چرای دام متخلف در عرصه‌های طبیعی نسبت به سال‌های گذشته کاهش بسیاری دارد، بیان داشت: سال گذشته نیز 913 فقره پرونده برای برخورد با متخلفان در زمینه چرای غیرمجاز دام در عرصه‌های طبیعی استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول