اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستاهای بخش مرکزی بهار صورت گرفت

واگذاری 130 هکتار اراضی منابع طبیعی به بیکاران فاقد زمین

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بهار گفت: در بخش مرکزی بهار 130 هکتار از اراضی منابع طبیعی برای واگذاری به بیکاران فاقد زمین و کم زمین ساکن در روستا و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی آماده شده است.

واگذاری 130 هکتار اراضی منابع طبیعی به بیکاران فاقد زمین

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، موسی شالبافان ظهر امروز پنج‌شنبه در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان بهار اظهار داشت: امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی نامگذاری شده که این نام‌ها بر اساس چشم‌انداز پیش‌بینی شده که در بخش مرکزی باید شعار امسال را بومی‌ کنیم.

وی گفت: تولید بحث مهمی است که در صنایع داخلی و بخش کشاورزی باید آن را تقویت کنیم تا این پیام نهادینه شود.

بخشدار مرکزی بهار ادامه داد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه دهیاران باید همت و تلاش لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها در برابر مردم دوچندان شده است، ابراز داشت: آن چه که در توان داریم باید در راستای خدمت به مردم به کار گیریم تا این شعار را بتوانیم در سطح بخش مرکزی عملیاتی کنیم تا بسیاری از دغدغه‌ها حل شود.

شالبافان تصریح کرد: امسال توسعه کشاورزی سرلوحه کار دولت قرار گرفته به طوری که در بخش مرکزی 130 هکتار از اراضی منابع طبیعی برای واگذاری به بیکاران فاقد زمین و کم زمین ساکن در روستا و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی آماده شده است.

وی تأکید کرد: دهیاران امسال باید برنامه‌های بلندمدت، میان مدت و کوتاه‌مدت داشته باشند و از روزمرگی پرهیز شود.

بخشدار مرکزی بهار در پایان گفت: دهیاران باید با برنامه‌ریزی مطلوب مدیران دستگاه‌ها تعامل داشته باشند و پروژه‌هایی برای روستاها در نظر بگیرند که عام‌المنفعه و از نیازهای اساسی مردم باشد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول