اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رئیس اداره منابع طبیعی شیراز منصوب شد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان شیراز طی حکمی منصوب شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شیراز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل منابع طبیعی فارس و جمعی از معاونان و مسئولان این اداره کل و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز بر پا شد، طی حکمی ایاز معزز به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی شهرستان شیراز منصوب شد.

سید کاظم بردبار مدیرکل منابع طبیعی فارس در این مراسم با اشاره به استفاده صحیح از منابع موجود در طبیعت اظهار داشت: منابع طبیعی بخشی از انفال و سرمایه‌های ملی و خدادادی محسوب می‌شود که با توجه به این ویژگی، صیانت و حمایت از این عرصه‌ها از ضروریات است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار کارکنان منابع طبیعی در امر حفاظت و صیانت از عرصه‌ها ابراز داشت:‌ منابع طبیعی به لحاظ اهمیت و جایگاه مدیریتی، دستگاه حاکمیتی محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید با تلاش و فرهنگ‌سازی، زمینه حفظ و احیای این سرمایه‌های ملی را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: در بخش‌های منابع طبیعی برنامه‌های خوبی در دستور کار اداره کل منابع طبیعی استان قرار دارد که با مدیریت صحیح و برنامه‌های مدون می‌توان آن را توسعه داد.

ایاز معزز رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز نیز در این مراسم از منابع طبیعی به عنوان بستر حیات سرمایه خدادادی، میراث گران‌بها و سرمایه نسل‌های آینده یاد کرد و افزود: منابع طبیعی متعلق به دولت و انفال است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به نقش ارزنده منابع و عرصه‌های ملی در زندگی اجتماعی بشر اشاره و اظهار امیدواری کرد که در سایه حمایت و پشتیبانی مسؤلان این استان بتوان در حفظ، احیا، توسعه و بهره‌برداری از این منابع کوشید.

محمود طهماسبی رئیس سابق منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و طرح‌های انجام شده در این مدت به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی این شهرستان از جمله حفظ و توسعه مراتع و جنگل‌ها، جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی دولتی و فعالیت‌های حوزه آبخیزداری در شهرستان شیراز اشاره و بر همکاری مردم، دستگاه‌های دولتی و مدیران استانی در راستای تقویت عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان تاکید کرد.

در این مراسم محمود طهماسبی به عنوان رئیس جدید اداره حفاظت و حمایت اداره کل منصوب و از تلاش‌های پیمان طالب‌نژاد رئیس سابق این اداره با اهدای لوح قدردانی شد.

همچنین احسان رفیعی‌نژاد نیز به عنوان مسئول واحد اتوماسیون اداری اداره کل و حمزه قنبری نیز به سمت رئیس جدید اداره استعدادیابی اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شدند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول