اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

سال 90 در توسعه شبکه فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد موفق بودیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند مناسب اجرای پروژه‌های فاضلاب در پنج شهر این استان گفت: سال 90 سالی موفق در توسعه شبکه فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بود.

سال 90 در توسعه شبکه فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد موفق بودیم

علی‌جان صادق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد سرعت‌بخشی به همراه کیفیت پروژه‌های عمرانی خود را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد سال 90 را یکی از سال‌های موفق این شرکت در امورات محوله به‌ویژه توسعه شبکه فاضلاب خواند و بیان داشت: در سال گذشته به تنهایی 32 کیلومتر شبکه فاضلاب جدید در شهرهای این استان تعریف شده که به نسبت کل شبکه فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد رقمی قابل توجه است.

وی افزود: به طور کلی تاکنون 200 کیلومتر شبکه فاضلاب در این استان تاسیس شده که امید است رشد شبکه‌گذاری و توسعه آن با روند کنونی ادامه یابد تا شاهد تحولی مطلوب در این زمینه باشیم.

صادق‌پور با بیان اینکه شبکه‌های فاضلاب در پنج شهر استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده، ادامه داد: دقت نظر در انتخاب پیمانکاران برتر و موفق، تخصیص به‌موقع اعتبارات و نظارت و بازنگری وظایف محوله به پیمانکاران از جمله دلایل توفیق در سرعت‌بخشی به روند اجرایی پروژه‌های فاضلاب هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند مناسب اجرای پروژه‌های فاضلاب در پنج شهر این استان گفت: سال 90 سالی موفق در توسعه شبکه فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شبکه فاضلاب در پنج شهر دهدشت، یاسوج، چرام، سی‌سخت و گچساران با رشد قابل توجه در حال احداث بوده که تلاش‌های زیادی برای به اتمام رسیدن آن صورت می‌گیرد.

وی نگاه همزمان به کیفیت و سرعت پروژه‌ها را امری لازم دانست و گفت: به همان اندازه که اتمام سریع یک پروژه مهم است، کیفیت و دوام آن نیز مهم است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول