اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور

تصفیه‌خانه نمونه فاضلاب خاورمیانه فردا به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: تصفیه‌خانه نمونه فاضلاب خاورمیانه فردا با حضور رئیس جمهور در ساری به بهره‌برداری می‌رسد.

تصفیه‌خانه نمونه فاضلاب خاورمیانه فردا به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدتقی حسین‌زاده بعدازظهر امروز در دیدار مسئولان صنعت آب و برق مازندران با نماینده ولی فقیه در ساری اظهار داشت: به لحاظ زیرساختی آب و فاضلاب مازندران دچار ضعف است.

وی تصریح کرد: باید از 20 سال پیش چندین سد برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در مازندران ایجاد می‌شد و شرکت آب و فاضلاب شهری تلاش می‌کند که از طریق آب‌های موجود زیرزمینی نیاز مردم را تامین کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه در مرکز استان برای تامین آب با چالش مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: در سال جاری برای تامین آب ساری یک و نیم میلیارد تومان اختصاص یافت.

وی میزان بودجه اختصاص یافته برای تامین آب در شهرهای مازندران را 20 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در سطح مازندران بخشی از مشکلات آب و فاضلاب شهری مازندران برطرف می‌شود.

حسین‌زاده در ادامه با بیان اینکه تامین آب شرق استان تا پایان سال 91 به اتمام می‌رسد، گفت: برنامه این است که تامین آب شرق استان در دراز مدت از سد گلورد تامین می‌شود.

وی در ادامه به اجرای چندین طرح فاضلاب در سطح مازندران اشاره کرد و یادآور شد: سیستم آب و فاضلاب شهری ساری فردا با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه طرح فاضلاب ساری به عنوان یکی از پروژه نمونه در خاورمیانه است، گفت: این تصفیه‌خانه به طور شبانه روز 24 هزار متر مکعب آب را تصفیه می‌کند.

  وی در پایان گفت: برای استفاده از آب تصفیه‌خانه فاضلاب ساری برای امور کشاورزی نیاز است قراردادی را با آب منطقه‌ای مازندران منعقد شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول