اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بشرویه خبر داد

کمک 127 میلیون ریالی دانش‌آموزان بشرویه به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بشرویه از کمک 127 میلیون ریالی فرهنگیان و دانش‌آموزان بشرویه به بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

کمک 127 میلیون ریالی دانش‌آموزان بشرویه به عتبات عالیات

محمدعلی قاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان بشرویه در سال تحصیلی جاری به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که با عنوان جشن محبت اهل بیت (ع) مبلغ  127 میلیون و 858 هزار و 550 ریال جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: از این مبلغ 91 میلیون و 328 هزار و 550 ریال دانش‌آموزان و 36 میلیون و 530 هزار ریال فرهنگیان برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بشرویه نیز از اجرای طرح غربالگری اختلالات یادگیری در سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: حوزه پرورشی آموزش و پرورش در راستای رسیدگی به امور تربیتی و پرورشی، طرح غربالگری اختلالات یادگیری را در سال تحصیلی جاری اجرا کرد.

وی تصریح کرد: حوزه پرورشی در بخش مشاوره علاوه بر اجرای این طرح برگزاری آزمون‌های روانی، نمایشگاه‌های مشاغل را در دستور کار خود داشته است.

قاسمیان عمده فعالیت‌های این حوزه را برنامه‌های قرآن و عترت، مشاوره، بهداشت، فرهنگی، هنری و تربیت بدنی برشمرد و افزود: ایجاد مدارس شش‌گانه قرآن در بخش ارسک و بشرویه، طرح نهضت ملی حفظ قرآن، شرکت کانون محبان اهل بیت (ع) در مراسمات مذهبی از دیگر فعالیت‌های این حوزه در سال گذشته بوده است.

وی به کسب رتبه سوم استان در حوزه پرورشی اشاره کرد و گفت: در بخش خبرگزاری پانا و اعزام دانش‌آموزان به اردوهای عتبات عالیات و عمره مفرده نیز حائز رتبه برتر شده‌ایم.

قاسمیان خاطرنشان کرد: در سال گذشته همایش تجلیل از دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی هنری برگزار شد که طی این مراسم 450 نفر از دانش‌آموزان سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان رتبه‌های اول شهرستانی در بخش‌های فرهنگی هنری و معارف را کسب کردند که در پایان 100 نفر از آنها رتبه‌های اول تا سوم استانی را دارا شدند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بشرویه عنوان کرد: از برنامه‌های اجرایی در سال جاری برگزاری مرحله سوم استانی مسابقات فرهنگی هنری، همایش قرآنی ویژه مدارس قرآن و مراسم جشن عبادت برای پسران مقطع راهنمایی است. 

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول