اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان‌رضوی

نخستین جلسه هیئت امنای بازسازی عتبات‌عالیات برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات‌عالیات با حضور استاندار خراسان‌رضوی برگزار شد.

نخستین جلسه هیئت امنای بازسازی عتبات‌عالیات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در این جلسه خدمت به عتبات مقدسه ائمه معصومین(ع) را توفیق بزرگی از سوی خداوند دانست و اظهار داشت: مردم استان خراسان‌رضوی در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و تاکنون حضوری مؤثر داشته‌اند.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت این ستاد، باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی و حمایت بیشتری از این ستاد داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات خراسان‌رضوی اظهار داشت: تاکنون در 24 شهرستان، ستادهای شهرستانی تشکیل شده که تا یک ماه آینده باید 3 شهرستان دیگر نیز در این زمینه اقدام کنند.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: ستادهای شهرستانی به ریاست فرمانداران و مشاوره ائمه جمعه و ستاد استانی نیز به ریاست استاندار و با بهره‌گیری از رهنمودهای امام جمعه مشهد تشکیل می‌شود.

صلاحی با بیان اینکه احکام فرمانداران به عنوان رؤسای ستادهای شهرستانی صادر می‌شود، گفت: این موضوع در جلسه شورای اداری مطرح و سهم هر یک از دستگاه‌ها مانند نظام مهندسی، اصناف، بسیج سازندگی و بخش‌های مختلف صنعت و معدن مشخص خواهد شد.

وی با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان در بازسازی عتبات‌عالیات، افزود: مهندسان، صاحب‌نظران و هنرمندان مرتبط با این حوزه می‌توانند نقش مؤثری در این کار مقدس داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات خراسان‌رضوی افزود: باید از موازی‌کاری جلوگیری کرد و با هماهنگی ستاد مرکزی یک پروژه خاص برای سال 91 به استان محول شود.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد نیز در این جلسه گفت: موقعیت ستاد عتبات‌عالیات برای مردم و مسئولان به درستی مشخص نشده است که باید این امر توسط استانداری به عنوان متولی این امر انجام شود.

امام جمعه مشهد افزود: تدوین ساختاری منسجم و معاونت‌های تخصصی در این ستاد به منظور استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

علم‌الهدی با اعلام حمایت از طرح اختصاص اجرای یک پروژه خاص به استان گفت: مردم خداجوی استان از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهند کرد و همان‌گونه که در طلاکاری گنبد موسی بن جعفر(ع) مشارکت کردند در این زمینه نیز حضوری مؤثر خواهند داشت.

وی افزود: باید از ظرفیت نماز جمعه، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های بسیج و سایر اقشار در این مسیر بهره جست.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول