اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

بهره‌گیری از توان فارس در بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: از تمام توان اجرایی و بخش خصوصی استان فارس، برای آبادانی عتبات عالیات و کشور عراق بهره‌گیری کنیم.

بهره‌گیری از توان فارس در بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در دیدار با جبار مظلوم رئیس تیم تجاری کشور عراق اظهار داشت: مردم ایران از اینکه عراق یک ملت مستقل، آباد و بدون مشکل و قدرتمند باشد استقبال می‌کنند و در این راستا نیز تلاش می‌کنیم تا از تمام توان اجرایی و بخش خصوصی برای آبادانی عتبات عالیات و عراق بهره‌گیری کنیم.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از این دیدار و با اشاره به توان و ظرفیت استان فارس در بخش‌های مختلف افزود: با توجه به تحریم‌های نفتی غرب بر علیه ایران بسیاری از نیازمندی‌های کشور در فارس تامین می‌شود و هم‌اکنون بخش خصوصی بسیاری از مشکلات نفتی کشور را حل کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ مانعی بین ملت ایران و عراق برای گسترش روابط وجود ندارد خاطرنشان کرد: ما در بخش کشاورزی موفقیت‌های بسیاری را داشته‌ایم و محصولات زراعی استراتژیک مانند گندم در فارس تولید می‌شود و این استان در این زمینه دارای تجارب کاری است.

جبار مظلوم رئیس تیم تجاری کشور عراق نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از این دیدار تصریح کرد: فعالیت‌های ارزنده مردم مومن و ولایت‌مدار فارس در بازسازی عتبات عالیات همواره در اذهان مردم عراق ماندگار می‌ماند و امروزه رابطه صمیمی و نزدیکی میان دو ملت وجود دارد.

وی ابراز داشت: تعامل و همکاری در زمینه کشاورزی و صنعتی بین دو کشور، موجب افزایش سطح دوستی و همکاری‌های دوجانبه می‌شود.

به گزارش فارس، این جلسه با بررسی راهکارهای افزایش مبادلات میان فارس و کشور عراق پایان یافت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول