اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برنامه‌های فرهنگی پادگان شهید زین‌الدین اندیمشک عنوان کرد

کمک 60 میلیون ریالی زائرین راهیان‌نور قم به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مسئول برنامه‌های فرهنگی پادگان شهید زین‌الدین اندیمشک گفت: از 15 اسفند 90 تا هفتم فروردین 91 زائرین قمی بیش از 60 میلیون ریال به بازسازی عتبات عالیات عراق هدیه کردند.

کمک 60 میلیون ریالی زائرین راهیان‌نور قم به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمود محمودآبادی در حاشیه استقبال از زائرین اظهار داشت: این کمک‌های مردمی توسط خادمان جمع‌آوری و سپس به دفاتر بازسازی عتبات در قم و اندیمشک تحویل شده و تا پایان اردوهای راهیان‌نور نیز ادامه دارد.

وی در تشریح سایر برنامه‌های فرهنگی ناحیه بسیج مقاومت امام حسین (ع) در این پادگان گفت: زائرین استان قم پس از ادای نماز مغرب و عشاء در پادگان دوکوهه به منظور استراحت وارد پادگان شهید زین‌الدین شده و ضمن استقبال و پذیرایی در ایستگاه صلواتی به آسایشگاه‌ها و محل استراحت راهنمایی می‌شوند.

مسئول برنامه‌های فرهنگی پادگان شهید زین‌الدین اندیمشک فعالیت غرفه نمایشگاه و فروشگاه کتاب، غرفه عکس یادگاری و فروش محصولات فرهنگی و ارائه سی‌دی‌های سخنرانی و مداحی را از برنامه‌های غرفه‌های موجود در کنار فعالیت ایستگاه صلواتی ذکر کرد.

وی در ادامه پخش صوت قرآن، مناجات و فضاسازی معنوی در محوطه پادگان، فضاسازی محراب و داخل حسینیه، پخش اذان انتظار (با صدای کاظم‌زاده)، برگزاری نماز جماعت با حضور امام جماعت ثابت، قرائت زیارت عاشورا و پخش کلیپ و روایتگری بعد از نماز جماعت را با تلاش و مساعدت 15 خادم خواهر و برادر از عمده برنامه‌های فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در پادگان و در زمان حضور زائرین سرزمین‌های نور اعلام کرد.

محمودآبادی با اشاره به اجرای رزمایش شبانه در پادگان شهید زین‌الدین بیان داشت: به مناسبت ایام نوروز 91 هر شب پس از اتمام رزمایش برنامه نورافشانی در محوطه پادگان اجرا می‌شود.

وی یکی دیگر از فعالیت‌ها را حک پلاک جبهه به اسم و مشخصات زائرین برشمرد که زائرین پس از تبرک پلاک در مناطق یادمان شهدا، سوغات می‌برند.

مسئول برنامه‌های فرهنگی پادگان شهید زین‌الدین اندیمشک همچنین ارائه برگه‌هایی از دل نوشته‌های زائرین و نیز سخنان مقام معظم رهبری درباره شهدا را از دیگر اقدامات نام برد و گفت: در داخل حسینیه پارچه‌ای قرار داده شده با این عنوان که اگر این پارچه کفن شهید بود چه می‌نوشتید؟ زائرین دل نوشته و اظهار علاقه و ارادت خود را روی آن می‌نویسند.

وی تصویربرداری و تهیه مستند از مراسم، فضاسازی طاق نصرت و سردر ورودی به منظور استقبال از زائران را بخش دیگری از فعالیت‌های فرهنگی ناحیه نام برد.

محمودآبادی در پایان اجرای تئاتر ویژه خواهران با موضوع دفاع مقدس و با مدیریت خانم فاطمی و نیز پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی و احکام را از برنامه‌های دیگر این ناحیه در پادگان اعلام کرد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول