اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان زنجان خبر داد

اعزام 700 زنجانی به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام 700 زنجانی به همراه عوامل اجرایی در عتبات عالیات خبر داد.

اعزام 700 زنجانی به عتبات عالیات

محمود فیضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از 23 اسفند ماه سال گذشته اعزام زائران عتبات عالیات استان زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور تا 13 فروردین ماه سال جاری ادامه می‌یابد افزود: خوشبختانه اعزام زائران زنجانی به عتبات عالیات در سال جاری مطلوب بوده است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلی در راستای اعزام زائران به عتبات عالیات در حال حاضر وجود ندارد خاطر نشان کرد: اعزام کاروان‌ها به نحو مطلوبی در استان در حال پیگیری است.

وی از اعزام 700 زنجانی به همراه عوامل اجرایی در عتبات عالیات خبر داد و افزود: از این تعداد 684 نفر زائر هستند.

فیضی با اشاره به اینکه 18 کاروان از استان زنجان در مدت ذکر شده به عتبات عالیات اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: در سال جاری میزان اعزام‌ها افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اعزام زائران زنجانی به عتبات عالیات اندیشیده شده است خاطر نشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده زائران زنجانی می‌توانند به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل برخی مسائل اعزام زائران به صورت هوایی انجام نمی‌شود گفت: با حل مشکلات پیش‌روی این اعزام‌ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هنوز تاریخ اعزام‌ها مشخص نشده است افزود: به محض آغاز پروازهای زنجان این اعزام‌ها به صورت هوایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول