اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام:

5 اتوبوس زائران عتبات عالیات در برف و کولاک ایلام نجات یافتند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: پنج اتوبوس حامل زائران عتبات عالیات در برف و کولاک ایلام نجات یافتند.

5 اتوبوس زائران عتبات عالیات در برف و کولاک ایلام نجات یافتند

صادق طیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با همکاری گروه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر مسافران پنج اتوبوس حامل زائران عتبات عالیات از کولاک برف ایلام نجات یافتند.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از کولاک در جاده‌های ایلام و بروز مشکل برای کاروان زائران عتبات عالیات گروه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به محل اعزام و نسبت به انتقال و اسکان زوار اقدام کردند.

این مسئول اضافه کرد: با همکاری سپاه ناحیه ایلام و امدادگران جمعیت هلال احمر استان کار اسکان این کاروان زوار انجام شد و پس از اسکان و استراحت به مرز مهران برای اعزم به عتبات عالیات منتقل شدند.

طیبی تصریح کرد: طی شب گذشته  444 بسته غذایی نیز بین مسافران و در جاده مانده‌های استان ایلام از سوی این جمعیت توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اذعان داشت: اکنون 10 گروه امداد و نجات استان علاوه بر پست‌های امداد و نجات در محورهای ارتباطی استان ایلام مستقر و آماده عملیات امداد و نجات هستند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول