اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سی‌سخت عنوان کرد

سی‌سختی‌ها پیشتاز در کمک به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: امام جمعه سی‌سخت گفت: سی‌سختی‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین کمک را به عتبات عالیات می‌کنند.

سی‌سختی‌ها پیشتاز در کمک به عتبات عالیات

حجت‌الاسلام محمدمهدی‌ قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: ملت ایران همیشه عشق و علاقه خاصی به اهل ‌بیت عصمت و طهارت داشته و از این لحاظ زبان‌زد هستند.

 وی در خصوص روابط معنوی ایران و عراق که بعد از مکه قلب معنوی دنیای اسلام است، افزود: مردم ایران و عراق رابطه معنوی خوبی با هم دارند که استعمار و استکبار با ایجاد تفرقه و دو دستگی قصد مخدوش کردن روابط دو کشور شیعی را دارند.

 مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان دنا تصریح کرد: با وجود عتبات عالیات و میلیون‌ها محب اهل بیت عصمت و طهارت در جهان به ویژه در دو کشور ایران و عراق تمام توطئه‌های استکبار نقش بر آب شده و شاهد عزت، اقتدار و سربلندی این دو کشور شیعی در جهان هستیم.

 وی خاطرنشان کرد: وجود حرمین شریفین و امام‌زادگان واجب‌التعظیم سبب شده که عشق و علاقه شیعیان به اهل بیت عصمت و طهارت بیشتر گشته و اتحاد و همبستگی بین کشورهای اسلامی به ویژه شیعی افزایش یابد.

 امام جمعه سی‌سخت به وظیفه مهم ستاد بازسازی عتبات عالیات در کهگیلویه ‌و بویراحمد در ساخت و طلاکاری حرمین امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) اشاره و بیان کرد: این مهم دارای ارزش معنوی زیادی برای این استان بوده و ارادتمندان به این دو امام عزیز از هر کمکی دریغ نکرده‌ و حمایت خوبی صورت گرفته ‌است.

 قاسم‌زاده در خصوص کمک جمع‌آوری شده مردم شهرستان دنا در این باره اظهار کرد: مردم شهرستان دنا به حق حمایت مطلوب و مورد قبولی را از این ستاد کرده‌اند و در استان نیز از این حیث رتبه نخست را دارند.

 وی درباره میزان کمک به این ستاد گفت: مبلغ 70 میلیون ریال به صورت وجه نقد و مقدار زیادی نیز طلا و جواهر توسط مردم این شهرستان به این ستاد اهدا گردیده و همچنان این الطاف مردم ادامه دارد.

 مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دنا ابراز داشت: ما همچنان منتظر کمک‌های بیشتر مردم در سطح استان هستیم تا بتوانیم با ساخت این گلدسته‌ها افتخاری معنوی برای استان‌ خود ثبت کنیم.

 انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول