اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد عتبات‌عالیات خلیل‌آباد خبر داد

کمک 900 میلیونی مردم خلیل‌آباد به بازسازی عتبات‌عالیات

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد عتبات‌عالیات خلیل‌آباد گفت: مردم شهرستان خلیل‌آباد از ابتدای طرح جمع‌آوری کمک به ساخت حرمین شریف مبلغ 900 میلیون ریال کمک کردند.

کمک 900 میلیونی مردم خلیل‌آباد به بازسازی عتبات‌عالیات

ذبیح‌الله مجاهد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق حساب مربوطه ستاد مرکزی بازسازی عتبات‌عالیات صرف بازسازی اماکن متبرکه حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و حرمین مطهر امام جواد(ع) در کاظمین شده است.

مجاهد به طرح صندوق خاتم مرقد مطهر امام موسی‌کاظم(ع) اشاره کرد و گفت: برابر برنامه‌ریزی انجام شده، برای این شهرستان مبلغ 200 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که با توجه به حمایت‌های گذشته مردم مذهبی و ولایت‌مدار این شهرستان، در این امر نیز مردم کمک‌های خود را به حساب مربوطه واریز خواهند کرد.

دبیر ستاد عتبات‌عالیات خلیل‌آباد گفت: ستاد بازسازی عتبات‌عالیات از آغاز فعالیت خود با حمایت خیّرین و دل‌دادگان ائمه اطهار(ع) و تماماً از محل نذورات مردمی پروژه‌های بزرگی را در کربلای معلی، نجف اشرف، کاظمین و سامرا اجرا کرده است.

مجاهد در ادامه گفت: سال گذشته 22 نفر استادکار و کارگر کاشی‌کار، سنگ‌کار و بنّا به کربلا اعزام شدند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول