اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا:

مستندسازان تصویری شرکت صدرا را از گمنامی خارج کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: حضور افراد توانمند در مجموعه مستندسازی از فعالیت‌های این مجموعه، می‌تواند شرکت را از گمنامی خارج کند.

مستندسازان تصویری شرکت صدرا را از گمنامی خارج کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کامبیز یحیی‌زاده صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی با دبیر اجرایی جشنواره فیلم‌های صنعتی اظهار داشت:‌ به دست‌اندرکاران این مجموعه برای چنین نوآوری که قرار است در مازندران برگزار شود، تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه ذات کار ما به گونه‌ای است که در کار غرق می‌‌شویم، اضافه کرد:‌ شرایط کار در این شرکت، سخت و پیچیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه نام مجموعه صدرا را به نام اولین‌ها می‌دانیم، یادآور شد:‌ چراکه تاکنون هرچه ساخته‌ایم در کشور برای نخستین بار بوده و کار تکراری انجام نداده‌ایم.

این مسئول با تاکید بر پیچیده بودن کار فنی مهندسی تصریح کرد:‌ می‌توان از روند این فعالیت‌ها حتی سریال ساخت.

یحیی‌زاده با بیان اینکه خلأ مجموعه مستندسازی در این زمینه ملموس است، گفت:‌ حضور افراد توانمند در مجموعه مستندسازی از فعالیت‌های این مجموعه، می‌تواند شرکت را از گمنامی خارج کند.

وی با اشاره به اینکه بازدیدهای گسترده دانشگاهی از فعالیت‌های مجموعه گذاشتیم، بیان داشت: ‌مانع ورود افراد و گروه‌ها به این مجموعه نشدیم.

یحیی‌زاده برگزاری جشنواره فیلم‌های صنعتی را یک اتفاق بزرگ در مازندران دانست و متذکر شد:‌ کارهای بزرگی در استان انجام می‌شود اما در حاشیه و مغفول مانده است.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا با تاکید بر حضور عکاسان و فیلم‌سازان صنعتی در کنار پروژه‌های بزرگ عمرانی و صنعتی خاطرنشان کرد:‌ روند فعالیت‌های صنعتی و عمرانی باید ثبت شود.

به گزارش فارس، دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش از 25 تا 28 اردیبهشت ماه همزمان با تهران در شهرهای ساری، نوشهر، آمل و بابل هم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول