اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی خبر داد

آغاز ساخت شهرک صنعتی در منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل منطقه آزاد انزلی از آغاز عملیات سخت شهرک صنعتی جدید در این منطقه خبر داد.

آغاز ساخت شهرک صنعتی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، علیرضا بهمنی عصر امروز در جمع اعضای شورای معاونان و مدیران منطقه آزاد این شهرستان جذب سرمایه‌گذار و توسعه اشتغالزایی را از مهم‌‌ترین اهداف منطقه آزاد انزلی عنوان کرد.

وی، با اشاره به اینکه تمرکز منطقه آزاد انزلی در یک سال گذشته بر جذب سرمایه‌گذار و گسترش ظرفیت‌های اشتغالزایی استوار است، اظهار کرد: تشکیل دبیرخانه سال جهاد اقتصادی در سال 90 به منظور اجرایی کردن راهبرد معظم‌له با عضویت استانداری و اداره‌های استان که در پایان سال با تشکیل جلسه با کار گروه اقتصادی جهاد اقتصادی کشور همراه بود.

این مسئول، رشد بی‌سابقه 92 درصدی جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی با جذب 388 میلیارد تومان در مراحل مختلف اجرای پروژه را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

وی، ادامه داد: افزایش 27 درصدی میزان اشتغالزایی بالغ بر سه هزار نفر در طرح‌های سرمایه‌گذاری مصوب از مهم‌ترین بخش‌های عملکردی این منطقه در حوزه اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذار است.

بهمنی با تأکید بر اینکه اشتغالزایی از بین بانک اطلاعاتی متقاضیان اشتغال در این منطقه است، اذعان کرد: اکنون بزرگ‌ترین مرکز همایش و نمایشگاهی شمال کشور با سرمایه‌گذاری مشترک بخش خصوصی داخلی و خارجی در منطقه آزاد انزلی در دست ساخت است.

وی، ساعت این مرکز نمایشگاهی را به منظور حمایت از صنایع و تجار داخلی، آغاز به کار مراحل پیش احداث نیروگاه تولید برق با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف تامین برق مورد نیاز و حمایت از بخش‌های مختلف صنعت کشاورزی و دامپروری استان با امکان عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات کشاورزی و دامی استان در بورس کالای منطقه آزاد انزلی عنوان کرد.

وی، از اجرای دو مصوبه ارزشمند دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت در زمینه تردد خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

بهمنی، یادآور شد: ارائه طرح کالای همراه مسافر با لحاظ کردن راهبردهای مقام معظم رهبری به هیئت دولت به منظور تصویب در مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های این منطقه در حوزه‌های تجارت و گردشگری در سال 90 و 91 است.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی از آغاز ساخت شهرک صنعتی جدید در این منطقه از طرف بخش خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: رشد 40 درصدی احداث موج شکن‌های بندر کاسپین، ادامه ساخت بزرگ‌ترین تقاطع غیرهمسطح در شمال کشور، اتمام ساخت مرکز بزرگ آتش نشانی و خدمات ایمنی و... از دیگر پروژه‌های انجام شده در منطقه آزاد انزلی در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول