اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین در مجلس:

وام دولت به استان قزوین در صنعت هزینه نشده است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین در مجلس نهم گفت: وام میلیاردی دولت به استان قزوین در صنعت هزینه نشده است.

وام دولت به استان قزوین در صنعت هزینه نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی عصر امروز در همایش کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار که در محل شرکت کنتورسازی ایران برگزار شد، اظهار کرد: روح من، روح کارگری است و ارتباط با کارگران را در دوره نمایندگی خود نیز تداوم می‌بخشم.

وی افزود: هماهنگی و اتحادی که در بین نمایندگان دوره نهم مجلس در استان قزوین ایجاد شده، خیرات و برکاتی دارد که در تاریخ استان سابقه ندارد و ما نمایندگان با تمام جدیت پیگیر حل مشکلات صنعت هستیم.

حسینی ادامه داد: در بحث تولید ملی که مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد در سال جدید تعیین کرده‌اند، باید بپذیریم که از نگاه سرمایه‌گذار، دلالی سودش از تولید و کارآفرینی بیشتر است که این از نقاط تیره تولید ملی است و باید برنامه‌ریزی مناسبی برای برطرف کردن آن اتخاذ کرد.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نهم بیان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا سرمایه‌گذار از سرمایه‌اش استفاده کند و معضل عدم اعتماد به کار کارگران در صنعت برطرف شود.

وی ادامه داد: باید به سرمایه‌گذار یاری رساند و 30 درصد یارانه‌ها به صنعت تخصیص داده شود و جلوی پارتی‌بازی‌ها و سوءاستفاده‌ها گرفته شود.

حسینی در ادامه بیان کرد: در دولت نهم و دهم، چند میلیارد تومان وام به استان قزوین تخصیص داده شده است ولی این پول وارد صنعت نشده است.

وی ادامه داد: وام تخصیص داده شده در زمینه‌های دیگر سرمایه‌گذاری شده و این همان ضعف نظارت است و می‌رساند که عدم نظارت سبب بروز این مشکلات و معضلات شده است.

وی نقش کارگران را در تولید ملی تأثیرگذار دانست و افزود: نباید کارگری بگوید که چون من با این مدیر مشکل دارم، کارم را درست انجام نمی‌دهم، این خیانت به مملکت است.

* باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک اظهار کرد: باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود و اگر این مهم صورت نگیرد، تولید ملی تحقق نمی‌یابد.

وی ادامه داد: باید با بالا بردن کیفیت، تولیدات خود را افزایش دهیم و به این بخش تولید اهمیت داده شود.

حسینی با بیان مشکل دریافت نکردن حقوق به موقع توسط کارگران عنوان کرد: اولویت نخست نمایندگان منتخب مردم استان قزوین در مجلس نهم، اقتصاد است و باید رضایت مردم در این زمینه جلب شود چراکه پشتیبان نظام این مردم هستند.

وی در پایان تصریح کرد: ما باید رضایت مردم را در بخش اقتصاد جلب کنیم و در این راه یاری مردم و کانون‌های کارگری را می‌طلبیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: باید نظرات دقیق و کارشناسانه را پیگیری و فعالیت‌ها را طبق واقعیت‌ها بررسی کنیم تا بتوان قوانینی وضع کرد که برای صنعت کشور مفید و راهگشا باشد.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول