اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

استانداردها در کنترل کیفی پروژه‌ها رعایت شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه و شهرسازی گفت: ضوابط استانداردها در کنترل کیفی پروژه‌ها باید رعایت شود.

استانداردها در کنترل کیفی پروژه‌ها رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کامران رحیم‌اف عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گیلان با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: کیفیت آزمایش‌ها در نظام ارزیابی بررسی می‌شود و کارکنان آزمایشگاه‌ها باید دارای سلامت باشند.

وی رعایت ضوابط استانداردها را بسیار مهم خواند و افزود: آزمایشگاه وظیفه دارد استانداردها را رعایت کند.

رحیم‌اف، کارکنان آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را ناظر امین مردم نامید و تصریح کرد: اعمال استانداردها در پروژه‌ها موجب افزایش عمر مفید سازه‌ها می‌شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این شرکت را تنها مجموعه آزمایشگاهی دولتی عنوان کرد و ابراز داشت: نظام ارزیابی و کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی باید شبیه‌سازی شود.

وی با اشاره به بررسی تمام آزمایش‌ها در دوره زمانی مشخص، گفت: توان علمی بخش غیردولتی بررسی می‌شود و این امر به رشد و توسعه بخش غیردولتی کمک می‌کند.

رحیم‌اف بر ارزیابی و کنترل بخش غیردولتی تاکید کرد و یادآور شد: سال گذشته شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مسئول این بخش معرفی شد.

این مسئول، با بیان اینکه پروژه‌ای تحویل موقت می‌شود که آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آن را تایید کرده باشد، اذعان کرد: تمام پروژه‌های عمرانی در کمیسیون‌های موقت از متخصصان این آزمایشگاه استفاده می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان نیز در این مراسم توسعه همه‌جانبه در کشور را هدف مسئولان دانست و گفت: مسئولیت‌ها امانت است و امانت را به فرد امین می‌سپارند.

محمد اکبرزاده آزمایش را میزانی برای صحت امور عنوان کرد و افزود: توجه نظام فنی و اجرایی در بحث آزمایشگاه موجب موفقیت در امور شده است.

وی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را مرجع توصیف کرد و بیان داشت: سراسر کشور اکنون به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

در این مراسم عباس طورانی، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گیلان معرفی شد و از تلاش مسعود غلامی با لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول