اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کاشمر مطرح کرد

ارسال 26 پروژه برای تصویب در سفر آینده رئیس جمهور به خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری کاشمر از ارسال 26 پروژه برای طرح و تصویب در سفر آتی رئیس جمهور به استان خبر داد.

ارسال 26 پروژه برای تصویب در سفر آینده رئیس جمهور به خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مهدی محمودی با اشاره به نتایج مثبت سفر دوره های قبل در رفع مشکلات شهرستان اظهار داشت: امیدواریم در دور چهارم سفر هیئت دولت به کاشمر شاهد تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اخذ تصمیماتی مؤثر برای رونق اقتصادی شهرستان باشیم.

وی از کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان یاد کرد و گفت: برای افزایش زمان ماندگاری زائران و مسافران نیازمند تقویت زیرساخت‌های گردشگری با اجرای برنامه‌هایی چون ایجاد منطقه نمونه گردشگری شصت‌دره هستیم.

سرپرست فرمانداری کاشمر با تأکید بر وجود استعدادهای فراوان فرهنگی و مذهبی در شهرستان اظهار داشت: ایجاد پژوهشکده باستان‌شناسی و آئین‌های سور و سوگ جنوب استان و احداث کتابخانه مرکزی شهر کاشمر برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها لازم به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به انجام مطالعات و اختصاص زمینی برای ساخت منطقه ویژه اقتصادی کاشمر گفت: امیدواریم اعتبار لازم برای ساخت این منطقه، مورد موافقت هیئت دولت قرار گیرد.

محمودی تأمین اعتبار برای تکمیل طرح جمع‌آوری فاضلاب، تأمین ارز مورد نیاز مجتمع فولاد ترشیز از محل صندوق توسعه ملی، نوسازی استادیوم آزادی کاشمر، گازرسانی به بخش کوه‌سرخ و تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دور قبلی سفرها را از دیگر پیشنهادات اعلام شده به استان عنوان کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول