اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام فاطمیه

15 طرح فرهنگی در دامغان اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از اجرای 15 طرح فرهنگی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

15 طرح فرهنگی در دامغان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی با اشاره به اجرای 15 طرح فرهنگی در شهرستان دامغان افزود: این برنامه‏ها در قالب حمایت از مراسم ملی و مذهبی به هیئت‏های مذهبی جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: کمک به هیئت‏های مذهبی و دینی در زمینه فعالیت‏های فرهنگی، قرآنی، نهج‏البلاغه، فرهنگ انتظار و مهدویت و برگزاری مراسم به مناسبت شهادت فاطمه‌زهرا(س) از جمله این طرح‏ها است.

تقوی اظهار داشت: مراسم سوگواری شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام و سرور زنان مسلمان حضرت فاطمه‌زهرا(س) در تمامی هیئت‏ها و اماکن مذهبی دامغان در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: سیره حضرت فاطمه(س) از یک سو به جهت انتصاب ایشان به عنوان دختر خاتم پیامبران(ص)، همسر امامت و مادر ولایت و از سوی دیگر برجستگی‌های شخصیتی که در وجود ایشان دیده می‌شود و ایشان را به عنوان یک الگو مطرح می‌سازد.

وی اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) به عنوان برترین زنان جهان از خلقت آدم تا پایان جهان که بیانگر درجه ایمان ایشان است، مطرح هستند، تا جایی که در قرآن کریم به مقام عصمت ایشان که بدان دست یافته‌اند، اشاره شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول