اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جبالبارز:

ایام فاطمیه یادآور صحنه‌های باشکوه حمایت از ولایت است

خبرگزاری فارس: بخشدار جبالبارز گفت: پیام حضرت زهرا (س) تبعیت محض از ولایت و ایام فاطمیه یادآور صحنه‌های باشکوه حمایت از ولایت است.

ایام فاطمیه یادآور صحنه‌های باشکوه حمایت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی سوگواری ایام فاطمیه در بخش جبالبارز از توابع شهرستان جیرفت با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ایام فاطمیه یادآور صحنه‌های باشکوه حمایت از ولایت است.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را محور رسالت خاتمیت و قطب ولایت دانست و افزود: دخت گرامی پیامبر (ص) به وقت خود در دفاع از حریم ولایت و پشتیبانی از امامت، در مسجد و بطن جامعه حاضر می‌شدند.

سعیدی پیام حضرت زهرا (س) را تبعیت محض از ولایت ذکر و تصریح کرد: باید با الگو گرفتن از آن حضرت در راستای پیروی از ولایت تا آخرین نفس گام برداریم و اجازه ندهیم، دشمنان خللی به پایه‌های نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

وی ابراز داشت: این حضرت در نزد مسلمانان برترین بانوی جهان را در تمام قرون و اعصار به خود اختصاص داده‌اند.

سعیدی عنوان کرد: بنابراین شناخت سراسر زندگانی و تمام لحظات حیات وی، از ارزش فوق‌العاده برخوردار است.

بخشدار جبالبارز گفت: با توجه به اینکه همه مسلمانان به ویژه شیعیان مدیون و مرهون این انفاس پاک و قدسی هستند، باید زندگی خود را با این بزرگان تنظیم کنند.

سعیدی بیان داشت: از آنجا که فاطمه (س) ام‌الائمه، همسر امام‌العارفین علی (ع) و دختر ختم نبوت است، کم‌توجهی از هیچ فرد یا گروهی در این مورد پذیرفته نیست.

وی اذعان داشت: همه اقشار به ویژه مسئولان باید در این زمینه و سایر فعالیت‌های ملی و مذهبی نهایت تلاش و مساعدت خود را به کار بندند.

سعیدی خاطر نشان کرد: وظیفه‌ همه این است که در ایام فاطمیه تلاش کنند، شور خاصی همراه شعور به مجالس عزاداری حضرت زهرا (س) ببخشند تا معرفت و شناخت مردم به ویژه نسل جوان نسبت به ایشان افزایش یابد.

وی افزود: روز شهادت حضرت زهرا (س) هیئت‌های عزادار در سطح شهر جبالبارز اقدام به راه‌اندازی هیئت‌های سینه‌زنی کرده و شب شام شهادت ایشان نیز مجلس عزای آن حضرت در مسجد جامع شهر جبالبارز با حضور سخنرانان و مداحان برجسته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول