اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

عملیات احداث ساختمان جدید شهرداری فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: عملیات احداث ساختمان جدید شهرداری فرون‌آباد‌ با سرعت در حال انجام است.

عملیات احداث ساختمان جدید شهرداری فرون‌آباد

علی بند‌علیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از سرعت اجرای عملیات احداث ساختمان جدید شهرداری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ساختمان کنونی شهرداری جایگاه مناسبی برای انجام کارهای اداری و تکریم ارباب رجوع نیست و در این راستا و برای رفع این مشکلات عملیات احداث ساختمان جدید شهرداری اواخر سال گذشته و با حضور محمدرضا محمودی، معاون امور عمرانی استانداری تهران در بلوار شهدای شهر فرون‌آباد آغاز شد که خوشبختانه اکنون عملیات احداث ساختمان شهرداری با سرعت در حال انجام است و به لطف خدا تا دهه فجر انقلاب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار فرون‌آباد اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث ساختمان شهرداری فرون‌آباد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون در فاز نخست و در زمینی به مساحت 4 هزار و 245 متر مربع در چهار طبقه و با زیر بنای 2 هزار و 420 متر مربع در حال انجام است. وی در پایان افزود: با توجه به اینکه شهرداری فرون آباد اکنون در ساختمان شورای شهر انجام وظیفه می‌کند و با محدودیت مکان روبروست، عملیات اجرایی احداث ساختمان شهرداری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول