اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کارخانه آب معدنی بخش آسارای کرج احداث شد

خبرگزاری فارس: بخشدار آسارا از احداث اولین کارخانه آب معدنی این بخش خبر داد و گفت: می‌توانیم با ایجاد اشتغال از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری کنیم.

کارخانه آب معدنی بخش آسارای کرج احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن محمدی ظهر امروز در حاشیه احداث این کارخانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین کارخانه آب معدنی این بخش با همکاری و تعامل مسئولان به ویژه مسئولان سازمان صنایع و معادن استان البرز در این بخش راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این کارخانه در روستای حسنکدر احداث شده که توانسته به طور مستقیم و غیرمستقیم برای بسیاری از جوانان جویای کار در این بخش اشتغال ایجاد کند.

این مسئول گفت: برای احداث این کارخانه مسئولان تلاش بسیار زیادی را انجام دادند، لذا امروز شاهد نتیجه‌گیری از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران در دستگاه‌های مختلف هستیم.

محمدی افزود: آب این منطقه براساس نظر کارشناسان ذی‌ربط بسیار بکر بوده و می‌تواند به ‌عنوان یکی از آب‌های ‌معدنی‌ مهم در کشور به شمار رود.

با اعلام اینکه آب این منطقه از لحاظ وضعیت توپوگرافی منطقه، وفور بارندگی دارای شرایط خاص بوده و کارشناسان را به خود جلب کرده است، گفت: بکر بودن طبیعت نشان از بی‌نظیر بودن آب منطقه است.

محمدی در ادامه سخنان خود به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه اشاره کرد و گفت: با توجه به وی‍‍‍‍‍‍‍ژگی ممتاز و منحصر به ‌فرد چشمه‌سارهای منطقه و نیز تکنولوژی روز امیدواریم بتوانیم با احداث چندین کارخانه در این بخش علاوه بر عملی کردن شعار امسال بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های این منطقه را نیز مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی گفت: آب معدنی نقش مهمی را در صادرات دارد، لذا ضمن دست‌یابی به بازارهای جهانی و ایجاد اشتغال گسترده می‌توانیم به صورت مستقیم و غیرمستقیم درآمدهای ارزی فراوانی را برای کشور ایجاد نماییم.

محمدی افزود: علاوه بر این هم‌چنین می‌توانیم با ایجاد اشتغال از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول