اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

سوگواره ادبی فاطمی در زرندیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: سوگواره ادبی فاطمی عصر امروز با حضور دو نفر از شعرای برجسته کشوری و شاعران برجسته استانی و محلی در این شهرستان برگزار می‌شود.

سوگواره ادبی فاطمی در زرندیه برگزار می‌شود

حسین محمدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این سوگواره با هدف شناساندن هر چه بیشتر مقام والای حضرت فاطمه(س)، اعتلای معرفت دینی و همچنین الگوسازی برای زنان و گرامیداشت ارزش‌های دینی و معنوی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه تصریح کرد: ترویج فرهنگ فاطمی نیاز امروز جامعه اسلامی است که باید مورد توجه برنامه‌ریزان قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه با اشاره به برنامه‌‌های این اداره در هفته معلم گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام معلم نمایشگاه کتاب در موضوعات مختلف در روز معلم در این اداره برپا خواهد شد.

محمودی‌فر از برگزاری همایش شعر و موسیقی محلی به صورت منطقه‌ای در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان ساخت: پیشنهاد برگزاری این همایش از سوی اداره ارشاد مورد موافقت قرار گرفته و در صورت موافقت وزارت ارشاد تابستان امسال در منطقه خشکه‌رود برگزار می‌شود.

وی برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر شهرستان، برگزاری نمایشگاه‌های فصلی کتاب، برگزاری همایش شیرخوارگان، در پناه سه ساله، اجرای نمایش‌های خیابانی، اجرای طرح اوقات فراغت، برگزاری همایش شعر فجر و... را بخشی از برنامه‌های این اداره در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول