اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

داشتن نگاه جدی‌ترمسئولان مشکلات ورزش البرز را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات ورزش استان البرز و کاهش کمبودهای این بخش نیازمند نگاه جدی‌ترمسئولان به ورزش و کارکردهای مثبت آن است.

داشتن نگاه جدی‌ترمسئولان مشکلات ورزش البرز را کاهش می‌دهد

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: استان البرز توانمندی‌های بسیاری در حوزه ورزش دارد اما در کنار این توان بالا زیرساخت‌ها و امکانات به شکل کافی وجود ندارد که این مسئله توجه به این بخش را دوچندان مهم می‌کند.

وی با بیان این که کارکردهای مثبت ورزش در ارتقای سطح سلامت جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: وقتی ورزش می‌تواند به شکل وسیع بر افزایش سلامت شهروندان و نشاط و شادابی آنها به خصوص در نسل جوان و مولد تأثیر بگذارد باید انرژی و توان لازم را برای رفع موانع رشد آن و توسعه زیرساخت‌ها به شکل مضاعف‌تری صرف کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تعداد بالای قهرمانان و مدال‌آوری آنها در مسابقات مختلف داخلی و خارجی را تأییدی بر غنای بالای استان البرز و جایگاه ویژه آن در ورزش کشور دانست و گفت: مجموعه دولت در طی سال‌های اخیر به روند توسعه اماکن ورزشی شتاب خوبی داده با این حال معتقدم این توجه باید به استان توانمندی چون البرز بیش‌تر باشد تا این استان نوپا در کوتاه‌ترین زمان خود را به سطح استان‌های برخوردار و با امکانات کشور در زمینه سرانه‌های ورزشی برساند.

اکبریان در ادامه تصریح کرد: با هدف شناسایی مشکلات ورزش استان و کمک به رفع آنها همواره ارتباطی نزدیک با ورزشکاران و متولیان هیئت‌های ورزشی داشته‌ایم و در ادامه نیز سعی خواهیم کرد این ارتباط و تعامل را تقویت کرده و با شناسایی نقاط ضعف ورزش استان و با همکاری دستگاه‌های مربوطه در جهت رفع آنها گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول