اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تخریب فضای ورزشی دانشکده شهید دادبین کرمان

خبرگزاری فارس: فضای ورزشی دانشکده شهید دادبین شهر کرمان به لطف لودر و بولدوزر تخریب شد تا این فضا برای ایجاد مکان آموزشی در نظر گرفته شود.

تخریب فضای ورزشی دانشکده شهید دادبین کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فضای ورزش دانشکده شهید دادبین شهر کرمان مشتمل بر یک زمین چمن و زمین بسکتبال به طور کامل تخریب شد و بر اساس شنیده‌ها، خبرنگار ما برای پیگیری این ماجرا و چگونگی انجام این اقدام راهی این دانشکده شد تا با مسئولان این مکان آموزشی پیرامون این اقدام به گفت‌وگو نشیند، اما این پرس و جو فایده نداشت و مسئولان دانشکده شهید دادبین پاسخگوی سئوالات خبرنگار فارس نبودند.

جالب آن که مدیریت دانشکده اصلا در محل دانشکده حاضر نبود تا پاسخگوی این اقدام باشد، اما حسینی معاونت آموزشی دانشکده وقتی با سئوالات خبرنگار ما روبه‌رو شد با در میان گذاشتن این مسئله با مسئولان حراست از هر گونه پاسخ به سئوالات ما امتناع ورزید.

مسئول حراست دانشکده که اکنون در این جمع حضور یافته بود با روی خوش و لبخندی که بر لبانش نقش بسته بود به خبرنگار فارس گفت: فضا را تخریب کرده‌ایم تا به جای آن فضای آموزشی بسازیم، اگر سئوالی دارید، اینجا هیچ کس موظف نیست به سئوالات شما پاسخ دهد، لطفا به نهادهایی چون، آموزش و پرورش، فرمانداری و استانداری مراجعه کنید و دلیلش را از آنها بپرسید.

اما خارج از توجیه غیر معقول مسئولان این دانشکده، باید از آنها سئوال کرد، آیا فضای ورزشی فرسوده و قدیمی این دانشکده نیاز و احتیاجات ورزشی دانشجویان این دانشکده را رفع نمی‌کرد، چرا بودجه‌ای را که قصد احداث مکان آموزشی در آن را دارید، صرف ترمیم و بازسازی و توسعه این فضای ورزشی نکردید.

با توجه به تخریب صورت گرفته دانشجویان این دانشکده دروس تربیت‌بدنی خود را در کجا می‌گذرانند و مسئولیت این تخریب بر عهده کیست، آیا دستگاه‌های متولی چون وزارت علوم و آموزش عالی و یا آموزش و پرورش در قبال این اقدام پاسخگو هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول