اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان:

نتایج تیم مس در 2 هفته اخیر مثبت بود / هواداران برای تماشای دربی به ورزشگاه بیایند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: روند نتایج تیم مس در دو هفته گذشته مثبت بوده و به خروج کامل تیم از بحران نزدیک شده‌ایم.

نتایج تیم مس در 2 هفته اخیر مثبت بود / هواداران برای تماشای دربی به ورزشگاه بیایند

سید نصرالله گنجعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به نتیجه دیدار مس در برابر ملوان بندر انزلی اظهار داشت: روند نتایج تیم در دو هفته گذشته مثبت بوده و بازیکنان تیم با نتیجه خوبی که در دیدار برابر ملوان کسب کردند به خارج ساختن کامل تیم از بحران نزدیک شدند.

وی افزود: در نیمه نخست این مسابقه در صورتی که بازیکنان تیم در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری داشتند، قطعاً نتیجه دیگری برای مس رقم می‌خورد، ضمن آن که با توجه به مصدومیت محسن خلیلی و همچنین محرومیت احمد حسن‌زاده دست کادر فنی در خط حمله تا حدودی بسته بود.

گنجعلیخانی تصریح کرد: با اخراج بازیکن حریف، روند مسابقه به گونه‌ای پیش رفت که ملوانان منتظر آغاز حملات احساسی و بی‌برنامه مس بودند تا بتوانند با استفاده از ضد حملات دروازه ما را با خطر مواجه کنند،اما بازیکنان ما نیز با تجربه عمل کردند و با قرار دادن بازی منطقی در برنامه به تک امتیاز با ارزش این دیدار بسنده کردند.

مدیرعامل باشگاه مس با دعوت از حضور پرشور هواداران این تیم برای تماشای دربی کرمان در جمعه هشتم اردیبهشت گفت: این مسابقه برای ما از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و مس سرچشمه تیم خوبی است که از کادر فنی و مدیریتی خوبی بهره می‌برد، این تیم با توجه به اتفاقاتی که در قبل و طی این فصل از مسابقات تجربه کرد نتوانست جایگاه خوبی در لیگ برای خود فراهم کند.

وی با بیان اینکه لیاقت مس سرچشمه حضور در جایگاه کنونی جدول نیست، ابراز داشت: امیدوارم بازیکنان دو تیم مس با ارائه یک بازی جذاب و تماشاگر پسند و به دور از هر گونه حاشیه تنها به فکر ارائه بازی جوان‌مردانه باشند.

گنجعلیخانی خاطر نشان کرد: قطعاً پیروزی در این مسابقه می‌تواند مس را به طور کامل از بحران خارج کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول