اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش کرمان خبر داد

برگزاری المپیاد ورزش کرمانیان در تیر ماه / برگزاری ورزش شبانگاهی در پارک‌ها

خبرگزاری فارس: معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در تیر ماه سال جاری، المپیاد ورزش کرمانیان پس از 2 سال تعطیلی بار دیگر برگزار می‌شود.

برگزاری المپیاد ورزش کرمانیان در تیر ماه / برگزاری ورزش شبانگاهی در پارک‌ها

عباس ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبر واگذاری مدیریت تمام اماکن و سالن‌های ورزشی به هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها اظهار داشت: باید مسئولیت مدیریت و اداره اماکن ورزشی به اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان و هیئت‌های شهرستان واگذار شود.

وی افزود: مسئولیت هیئت‌های ورزشی استان، ارائه طرح و برنامه و همچنین توسعه ورزش در سطح استان است و هیئت‌های استان‌ها موظف به برنامه‌ریزی و نظارت در حوزه رشته خود در تمام استان‌ها هستند.

ارجمند از برگزاری دوباره المپیاد ورزشی کرمانیان در تابستان سال جاری در دو بخش مردان و زنان خبر داد و بیان داشت: این المپیاد در بیش از 10 رشته ورزشی و در گروه‌های سنی مختلفی پس از دو سال تعطیلی در تیر ماه 91 برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: برگزاری دوباره المپیاد ورزشی کرمانیان می‌تواند اثربخشی زیادی در رونق ورزش استان کرمان داشته باشد، زیرا با برگزاری این المپیاد بار دیگر استعدادها و نخبگان ورزش استان ظهور می‌کنند.

ارجمند با اعلام خبری مبنی بر برگزاری ورزش شبانگاهی در سطح چند پارک بزرگ شهر اذعان داشت: این برنامه با همکاری چند دستگاه دولتی و به زودی در سطح چند پارک بزرگ شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول