اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر اعلام کرد

برگزاری سالم انتخابات مجلس در مرحله دوم

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر گفت: هیئت‌های نظارت و اجرایی در این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارند.

برگزاری سالم انتخابات مجلس در مرحله دوم

غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: همان طور که همگان اطلاع دارند در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله اسلامشهر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم کشیده شده است.

وی تصریح کرد: حوزه انتخابیه اسلامشهر به صورت مشترک و به ‌عنوان یک حوزه فرعی محسوب می‌شود و مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به همراه تهران، ری و شمیرانات دارای 30 نماینده هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان اسلامشهر افزود: با توجه به اینکه انتخابات در تهران به مرحله دوم کشیده شده و مردم این شهرستان باید با حضور در پای صندوق‌های رأی در پانزدهم اردیبهشت 25 نماینده دیگر خود را انتخاب کنند، تمهیدات لازم برای انجام این مهم فراهم شده است.

آرام تأکید کرد: در حال حاضر کمیته‌های مختلف و مسئول در انتخابات و بالاخره هیئت‌های اجرایی و نظارت تمام شرایط لازم برای حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کرده و اسلامشهر آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد.

* هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری است

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات از اهمیتی مشابه با مرحله نخست برخوردار است، گفت: در این دوره نیز هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم،‌ قانونمند و با حضور حداکثری مردم است.

فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: با توجه به اینکه تعداد کاندیداها به 50 نفر کاهش یافته است، به طور طبیعی نظارت بیشتری بر عملکرد آنها اعمال خواهد شد و انتظار داریم که کاندیداها هم‌چون مرحله نخست بر رعایت قانون تأکید ویژه داشته باشند.

آرام اعلام کرد: مردم اسلامشهر نیز خود را آماده حضور گسترده در انتخابات کرده‌اند و مطمئن هستیم که در این مرحله نیز مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی ضمن اعمال حق خود برای انتخاب نمایندگان مجلس،‌ با نظام تجدید بیعت خواهند کرد.

وی در پایان تأکید کرد: به طور قطع در این مرحله توجه و تأکید بیش‌تری بر اعمال قانون انتخابات داریم و از کاندیداها و هواداران آنها می‌خواهیم که در این زمینه با فرمانداری و هیئت‌های اجرایی و نظارت همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول