اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در فارس:

مردم در دور دوم با جدیت بیشتر در انتخابات شرکت کنند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان در فارس گفت: مردم در دور دوم با جدیت بیشتر در انتخابات شرکت کنند.

مردم در دور دوم با جدیت بیشتر در انتخابات شرکت کنند

 ابراهیم شعرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات 12 اسفند سبب تغییر لحن طرف مقابل در مذاکرات استانبول شده و آنها را وادار به عقب‌نشینی و پذیرش حقوق مسلم مردم استوار ایران کرد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در فارس ابراز داشت: تأثیر حضور گسترده مردم در دوره نخست انتخابات در مذاکرات 5+1 به خوبی برای ملت‌های جهان مشهود بود که چنین موفقیت‏های چشمگیری برای ایران در این اجلاس رقم زد. 

وی تصریح کرد: تا زمانی که ملت از وحدت و حضور تمام‌جانبه برخوردار است، دشمنان نظام جرات هیچ نیت سویی برای ایران اسلامی را ندارند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس با اشاره به اینکه تأثیر توفیق ایران در دست‌یابی به دانش صلح‏ آمیز هسته ای در سایر بخش‏ها نیز خود را نشان می‏دهد، تصریح کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که اکنون در دوره بدر و خیبر قرار داریم مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات مانند همیشه می‏توانند به دشمنان نظام نشان دهند که برای رسیدن به حق خود در هر زمینه‌ای ایستادگی می‏کنند.

شعرا افزود: حضور مردم در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز می‏تواند نقش تعیین‌کننده در ادامه مذاکرات اجلاس 1+5 در خرداد ماه داشته باشد.

وی تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایان نیز مانند دور نخست برای شهرهایی که انتخابات آنها به دور دوم کشیده شده است فهرست ارائه می‌کند.

شعرا ادامه داد: اصولگرایان لازم است در حوزه‏ های  آبادهٰ خرمبید و بوانات و حوزه شیراز که کار آن‌ها به دور دوم کشیده شده با جدیت و تلاش بیشتر در انتخابات شرکت کنند و با تحقیق فرد اصلح‏ را که صاحب تجربه و تخصص باشد انتخاب کنند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس با اشاره به اینکه در دور قبل دستگاه‏های نظارتی و اجرایی کار خود را به بهترین نحو انجام دادند و نتیجه به دست آمده برای تمام افراد قابل قبول بود گفت: همگی باید تلاش کنیم که در دور دوم انتخابات نیز این‌چنین باشد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول