اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخابات کردستان:

کردستان مهیای برگزاری انتخابات در مرحله دوم است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انتخابات استان کردستان از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات نمایندگی مجلس در دور دوم در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران خبر داد.

کردستان مهیای برگزاری انتخابات در مرحله دوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراد جعفری بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات اظهار داشت: مقدمات لازم برای برگزاری منسجم  دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فراهم شده است.

به گفته دبیر ستاد انتخابات کردستان، حضور گسترده مردم در مرحله نخست انتخابات حماسه ماندگاری را در تاریخ کشور و استان رقم زد و امیدواریم مردم فهیم و آگاه استان در این مرحله نیز همانند گذشته در عرصه انتخابات حضور فعال و مستمر داشته باشند.

وی حضور بیش از 58 درصدی مردم در دور نخست انتخابات را ناشی از بصیرت و شعور والای مردم دانست و بیان کرد: این میزان حضور در مقایسه با انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از رشد 12 درصدی برخوردار بوده است.

جعفری ادامه داد: در مرحله دوم انتخابات که در روز 15 اردیبهشت جاری در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران برگزار می‌شود چهار کاندیدا برای کسب دو کرسی نمایندگی مجلس با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جعفری از برگزاری انتخابات در مرحله نخست ابراز رضایت و بر انجام مناسب و مطلوب انتخابات در دور دوم انتخابات با همکاری همه دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مسئولان کمیته‌های مختلف اجرایی ستاد انتخابات استان خواستار کمک و مساعدت آنها در برگزاری مرحله دوم در موعد مقرر شد.

جعفری در پایان گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور زمان تبلیغات کاندیداها از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 8 صبح روز 14 اردیبهشت آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول