اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

تبلیغات دور دوم انتخابات 7 اردیبهشت ماه در ایلام آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: کار تبلیغات دور دوم انتخابات 7 اردیبهشت ماه در ایلام آغاز می‌شود.

تبلیغات دور دوم انتخابات 7 اردیبهشت ماه در ایلام آغاز می‌شود

مجتبی اعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 15 اردیبهشت ماه، یک روز پس از پایان تبلیغات انتخاباتی کاندیداها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کار انتخابات در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران در استان ایلام به دور دوم کشیده شده و باید کار انتخابات در 15 اردیبهشت ماه برگزار شود.

این مسئول اضافه کرد: استان ایلام در مجموع دارای دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران است و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اعلایی تصریح کرد: شش نفر در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران به دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافته‌اند که در روز 15 اردیبهشت ماه سه نفر از این افراد به مجلس نهم راه خواهند یافت.

استاندار ایلام گفت: در حال حاضر تمهیدات لازم از سوی مسئولان ستاد انتخابات استان ایلام برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: به طور یقین با حضور چشمگیر و حماسی مردم شریف و ولایتمدار استان ایلام در دور دوم انتخابات حماسه‌ای دیگر در دفتر پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

این مسئول اذعان داشت: با همت و حس مسئولیت پذیری و تعهد به نظام و انقلاب از سوی مردم استان بار دیگر رخدادی مبارک و عظیم در تاریخ پربار ایران اسلامی و استان ایلام رخ خواهد داد که همه را حیرت زده خواهد کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول