اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کردستان

بسترهای مخابراتی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات فراهم است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاعات و فناوری ستاد انتخابات استان کردستان گفت: بستر و زیر ساخت‌های مخابراتی لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان فراهم شده است.

بسترهای مخابراتی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خشایار صدری بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان اظهار داشت: در انتخابات 12 اسفند ماه سال گذشته با نصب و تجهیز مراکز اخذ رای به تجهیزات و امکانات زیربنایی مخابراتی و راه‌اندازی شبکه اینترنت با کمترین مشکلات مواجه بودیم.

وی افزود: بر این اساس در مرحله دوم انتخابات نیز با آمادگی کافی و با انجام مانور توان شبکه‌ای خود را آزمایش کرده و آماده برگزاری انتخابات هستیم.

صدری هماهنگی با فرمانداران حوزه‌های انتخابیه برای حل مشکلات و نارسایی‌های موجود را از برنامه‌های اجرایی این کمیته در دور دوم انتخابات برشمرد.

مسئول کمیته اطلاعات و فناوری ستاد انتخابات استان در  پایان گفت: تقویت تجهیزات رایانه‌ای، بررسی و حل اشکال شبکه‌های اینترنت در مراکز رای‌گیری و آموزش مسئولان صندوق‌های اخذ رأی در زمینه کار با شبکه‌های ارتباطی از دیگر اقدامات این کمیته برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان کردستان است.

انتخابات نمایندگان حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران برای تعیین دو نماینده به دور دوم کشیده شد و نمایندگان چهار حوزه سقز و بانه، بیجار، قروه و دهگلان و سروآباد و مریوان در 12 اسفند با حضور حداکثری مردم انتخاب شدند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول