اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خبر داد

استقرار 142 صندوق برای دور دوم انتخابات آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان از استقرار 142 صندوق اخذ رأی برای دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس در این منطقه خبر داد.

استقرار 142 صندوق برای دور دوم انتخابات آبادان

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: براساس قوانین و مقررات، مطابق مرحله اول برگزاری انتخابات، در این منطقه تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: در این راستا آیین‌نامه تبلیغاتی نیز تنظیم شده که به زودی در اختیار کاندیدا قرار می‌گیرد.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان چهار نامزد برای رقابت دو کرسی مجلس به رقابت می‌پردازند، گفت: از چهار نامزد انتخاباتی منطقه دعوت خواهیم کرد و مقررات قانونی تبلیغات را بار دیگر چون دور اول انتخابات برای آنها بازگو می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دور پیش شهرداری منطقه همکاری و تعامل بسیار خوبی را در خصوص برگزاری انتخابات مطلوب با فرمانداری داشت، خاطر نشان کرد: از شهرداری می‌خواهیم چون دور اول انتخابات نهمین دوره مجلس در منطقه با نصب بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر، نامزدها را برای تبلیغات طبق مقررات و قوانین همیاری کند.

ایلخاص‌زاده بیان کرد: بر این اساس شعارها و پیام‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بر روی بنرها و مکان‌های تعیین شده نصب و مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین این فرمانداری نسبت به نظارت قانونی توسط هیئت‌های اجرایی انتخاباتی در منطقه بر نحوه عملکرد برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس اقدام خواهد کرد.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات در روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری دور دوم انتخابات در آبادان همانند دور اول 142 صندوق اخذ رأی در شهرستان آبادان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده چون دوره اول شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و بدون دغدغه در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول