اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

تویسرکان در برگزاری انتخابات الکترونیک الگوی کشور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: عملکرد موفق تویسرکان در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک یک الگوی مناسب برای کشور است.

تویسرکان در برگزاری انتخابات الکترونیک الگوی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه در آیین اختتامیه جشنواره عکس استانی "انتخاب نهم" از دریچه دوربین، برگزاری این جشنواره را در ارتباط با انتخابات کاری بسیار تأثیرگذار خواند و اظهار کرد: این حرکت از سوی هنرمندان شهرستان تویسرکان یک الگوی واحد و نوآوری راهبردی در حوزه عکس برای انتقال رویدادهای حساس نظیر انتخابات از طرف جامعه هنری به نسل آینده محسوب می‌شود.

وی در ادامه بازخوانی مجدد یک‌هزار و 800 عکس ارسالی به جشنواره را از مسئولان امر خواستار شد و گفت: عکس‌های ثبت شده انتخابات نهم بار دیگر با نگاه سیاسی امنیتی و نیز با حضور کارشناسان در حوزه مربوطه آثار، بررسی و واکاوی شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان هدف اصلی دشمن از فرافکنی و ایجاد تفرقه در بین آحاد افراد جامعه را حضور حداقلی مردم در انتخابات خواند و تأکید کرد: استکبار در قالب برنامه کاربردی تبلیغات نرم خود را از طریق 600 ماهواره و 2 هزار سایت خبری برای انتخابات نهم در یک زمان تعریف شده و هدفمند در راستای اقناع افکار عمومی، با این مضمون که "مردم از نظام خسته هستند" طراحی کرده بود.

وی، فرامین هوشمندانه مقام عظمای ولایت را در آستانه انتخابات مجلس نهم هدایتگر مردم خواند و تصریح کرد: لبیک ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به دعوت مقام معظم رهبری با مشارکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند سال 90 تمامی معادلات دشمن در هم شکست. 

فامیل‌کریمی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات در پروسه 33 ساله انقلاب بی‌نظیر بود تأکید کرد: رشد 13 درصدی حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال گذشته نشان داد که مردم خسته نیستند و به آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا پایبند هستند.

وی مشارکت بی‌بدیل ملت ایران در انتخاب نهم را مصداق بارز ولایت‌مداری و فهیم بودن آنها خواند و اذعان کرد: خانواده‌های شهدا مطمئن باشند که مردم پای انقلاب، آرمان‌های امام (ره) و خون شهدا ایستاده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در 15 شهر کشور انتخابات مکانیزه انجام شد گفت: در شهرستان تویسرکان نیز به دلیل دارا بودن مشخصه‌های علمی و توانمندی‌های بالا انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از مدیریت کارآمد شهرستان در برگزاری انتخابات مکانیزه تصریح کرد: عملکرد موفق مسئولان و مردم تویسرکان در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک یک الگوی مناسب برای کشور است.

فامیل‌کریمی در پایان سخنان خود با اشاره به عملکرد رسانه‌ها در انعکاس انتخابات مجلس نهم، گفت: اطلاع‌رسانی مطلوب رخداد مردمی در 12 اسفند سال گذشته نشان از بالغ بودن رسانه‌های استان دارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول