اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردستان:

نقش رسانه‌ها در انتخابات 12 اسفند انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کردستان گفت: بدون شک رسانه‌ها در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند سال گذشته نقش تعیین کننده‌ای داشتند.

نقش رسانه‌ها در انتخابات 12 اسفند انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی جوانمردی در نشست هماهنگی مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه مطبوعات و رسانه‌های جمعی نقش راهبردی در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند، اظهار داشت: برگزاری موفقیت‌آمیز همراه با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای نتیجه اقدامات مهم و سازنده رسانه‌های جمعی در زمان برگزاری انتخابات است.

وی افزود: در این مرحله نیز برای ثبت حضوری حداکثری همراه با نشاط و شادابی از سوی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نیازمند همکاری سازنده و مفید رسانه‌های جمعی و به ویژه رسانه ملی هستیم.

جوانمردی بسترسازی برای ارتباط نزدیک مردم و مسئولان و نیز شفاف‌سازی اقدامات بی‌نظیر دولت برای افکار عمومی را از وظایف خطیر رسانه‌ها برشمرد و خواستار تقویت این ارتباط دوسویه شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی کردستان گفت: با توجه به هجمه دشمنان انقلاب و رسانه‌ها و تریبون‌های تبلیغاتی آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مطبوعات کشور و استان می‌توانند با درایت خود هرگونه نقشه مزدورانه آنها را نقش بر آب نمایند.

جوانمردی در پایان از همراهی رسانه‌ها و خبرنگاران در جریان برگزاری انتخابات 12 اسفندماه سال گذشته در کردستان قدردانی کرد و خواستار حضور موثر آنان در برگزاری مرحله دوم در استان شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول