اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

هیئت اسکیت زنجان از هیئت‌های موفق کشور است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هیئت اسکیت استان زنجان از هیئت‌های موفق کشور محسوب می‌شود.

هیئت اسکیت زنجان از هیئت‌های موفق کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محبوب محمودزاده بعد از ظهر امروز در نخستین مجمع عمومی هیئت اسکیت استان زنجان اظهار داشت: اسکیت استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از وضعیت مطلوبی در کشور برخوردار است.

وی با بیان اینکه تیم‌های مختلف اسکیت زنجان در رده‌های مختلف در لیگ برتر حضور دارند، افزود: کسب عناوین مختلف در لیگ کشور از موفقیت‌های این رشته ورزشی در استان زنجان محسوب می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از حضور تیم اسکیت زنجان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: تاکنون مدال‌های مختلفی در این مسابقات از سوی ورزشکاران استان کسب شده است.

وی همدلی و تلاش مسئولان هیئت اسکیت را از دلایل موفقیت این تیم در عرصه‌های مختلف برشمرد و بیان داشت: در سایه همدلی بین مسئولان این موفقیت‌ها کسب شده است.

محمودزاده افزود: در حال حاضر سرپرست فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی به عهده فردی با سابقه طولانی در عرصه ورزش است که پست‌های مدیریتی مطلوبی در بخش‌های مختلف داشته است.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان ایجرود نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرستان ایجرود از شهرستان‌های استان زنجان است که در زمینه ورزش اسکیت برنامه‌ریزی‌های مختلفی را انجام داده است.

کابلی ادامه داد: 91 درصد جمعیت شهرستان ایجرود روستایی هستند که این امر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای این افراد را بیشتر آشکار می‌کند.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی روستای سعید آباد این شهرستان به ورزش اسکیت اختصاص یافته است، افزود: ضروری است در راستای ارتقای این ورزش در استان تمیهدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول