اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان

ساری قهرمان دور دوم لیگ اسکیت دختران مازندران شد

خبرگزاری فارس: مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت دختران مازندران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به کار خود پایان داد که تیم ساری با قرار گرفتن در جایگاه نخست، پیشتاز این مسابقات است.

ساری قهرمان دور دوم لیگ اسکیت دختران مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت دختران مازندران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت اسکیت استان مازندران در پایان این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دور دوم لیگ اسکیت دختران مازندران روز گذشته با حضور شش تیم از شهر‌های ساری، قائمشهر، بابلسر، نور، چالوس و گلوگاه و شرکت 67 ورزشکار در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

حسین خیری‌نیا با اعلام اینکه این مرحله به مدت یک روز دنبال شد و شب گذشته به کار خود پایان داد، عنوان کرد: مرحله دوم این دوره از مسابقات با شرکت اسکیت‌بازان رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام شد.

وی درباره مرحله دوم این رقابت‌ها ابراز داشت: هیئت ساری با کسب 7 هزار و 894 امتیاز در مجموع دو دوره لیگ با قرار گرفتن در جایگاه نخست پیشتاز بوده و هیئت گلوگاه با 6 هزار و 962 امتیاز و هیئت قائمشهر با 6 هزار و 254 امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جای دارند.

خیری‌نیا با اشاره به اینکه سطح کیفی و کمی خوبی را در این رقابت‌ها از تیم‌های مازندرانی شاهد بودیم، گفت: در گروه سنی اول نونهالان در ماده 100 متر فاطمه مرادی از گلوگاه اول شد، فاطمه‌زهرا علیزاده از بابلسر و مهرآوه عظیمی از گلوگاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسئول یادآور شد: در ماده 200 متر این رده سنی نیز فاطمه مرادی از گلوگاه به مقام قهرمانی دست یافت، پرند امینی از ساری و نیایش شریفی از نور نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

خیری‌نیا با اشاره به گروه سنی دوم نونهالان در دو ماده 300 و 500 متر تصریح کرد: در این بخش رویا غلامی از قائمشهر، آذین خلیلی از ساری و فاطمه دلفان‌آذری از چالوس رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت اسکیت استان مازندران در مورد نتایج گروه سنی سوم نوجوانان گفت: در ماده 300 متر این گروه سنی نگار فلاح و مهان خوش‌تراش از ساری و فاطمه خانجانیان از بابلسر اول تا سوم شدند و همچنین در این رده سنی در 500 متر نیز شمیم رزاقی و مهدیه اسماعیل‌پور هر دو از ساری مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند و فاطمه‌زهرا کاظمی از گلوگاه در جایگاه سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در ماده 100 متر این رده سنی، نگار فلاح و مهان خوش‌تراش هر دو از ساری مشترک از خط پایان گذشته و مقام اول را کسب کردند و فاطمه خانجانی از بابلسر به مقام سوم دست یافت.

خیری‌نیا با اشاره به گروه سنی چهارم نوجوانان در ماده 300 متر ابراز داشت: مریم عظیمی از گلوگاه اول شد و نیکو نیک‌بخش‌سواد‌کوهی و زهرا قاسمیان هر دو از ساری به ترتیب دوم و سوم شدند و همچنین در 500 متر این رده سنی، آیلار جساس و نیکو نیک‌بخش هر دو از ساری به ترتیب اول و دوم شدند و مریم عظیمی از گلوگاه به مقام سوم دست یافت.

وی اضافه کرد: در یک هزار متر این رده سنی، آیلار جساس و زهرا قاسمیان از ساری اول و دوم شده و فاطمه کلبادی از گلوگاه در مکان سوم ایستاد.

خیری‌نیا با اشاره به دیگر بخش‌های این دوره از رقابت‌ها ادامه داد: در 3 هزار متر امدادی تیم ساری با ترکیب نگار فلاح، نیکو نیک‌بخش‌سواد‌کوهی و آیلار جساس مقام اول را به خود اختصاص داد و در رده جوانان در ماده 300 متر، شیما رزاقی و بهاره ذبیحی هر دو از قائمشهر به ترتیب اول و دوم شدند و زهرا رمضانی از بابلسر به مقام سوم دست یافت.

وی متذکر شد: همچنین در یک هزار متر رده جوانان نیز زهرا رمضانی از بابلسر به جایگاه اول رسید، بهاره ذبیحی از قائمشهر دوم شد و سحر حبیبی از بابلسر مقام سوم را کسب کرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: این رقابت‌ها در سه مرحله پیگیری شده که در خاتمه تیم قهرمان به مسابقات لیگ دسته یک کشور صعود می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول